barnets første cykel:) (3år) hjæælp??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.542 visninger
24 svar
1 synes godt om
15. marts 2013

Anonym trådstarter

heeej...

jeg er som sagt på ud kig efter en børnecykel til min datter på 3 år.    hun har en løbe cykel. Men nu synes mor her det er på tide at vi får købt en cykel. som jeg tror hun bliver så inderligt glad for.

jeg har været inde på nogen cyklehandler. hjemmesider her på internetted med synes bare de er alt for dyre. til den indkomst vi har så kan det ikke helt lade sig gøre, på nær at vi skal spare op...

de cykler jeg har set på koster omkring 1000- 1500 og det er en slat penge. når man er på S.U....!

jeg ved ikke helt hvor jeg skal købe enm cykel til min datter.

kan man ikke få en billig ny børnecykel. til omkring 400-600 kr.- eller er det for lavt til at kunne købe en cykel...

hvilke sider skal jeg evt. kigge.

jeg har det meget med at min datter skal have alt som hun får NYT

nogen der kan hjælpe mig med det??

knus fra mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

Anonym trådstarter

det var altså ikke mening mit opslag skulle være anonym.

siden drillede mig lidt for havde trykket fra anonym nå, men pyt

håber alligevel nogen vel hjælpe

Anmeld

15. marts 2013

trunte89

Bilka og Kvickly har gode cykler i dit prisleje.

Anmeld

15. marts 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi køber cykler i Kvickly til vores børn og de er super fine. De skal have nye cykler og det er også der, at de bliver købt

Anmeld

15. marts 2013

Anonym trådstarter

koster cyklerne der omkring 400-600 kr eller?

og tak for rådene til hvor jeg evt kan købe cyklen..  kigger på det...

Anmeld

15. marts 2013

Laulund87

Maria på 3,3 år får snart en cykel af sin farfar. Hun har prøvet at sidde på en fra Biltema, den var rigtig fin og koster 500 kr

Både den i Bilka og Harald Nyborg, til samme pris, er ikke ligr så gode synes jeg. De virker dårlige og vakkelvorne.

Anmeld

15. marts 2013

FrkZier

Anonym skriver:

heeej...

jeg er som sagt på ud kig efter en børnecykel til min datter på 3 år.   hun har en løbe cykel. Men nu synes mor her det er på tide at vi får købt en cykel. som jeg tror hun bliver så inderligt glad for.

jeg har været inde på nogen cyklehandler. hjemmesider her på internetted med synes bare de er alt for dyre. til den indkomst vi har så kan det ikke helt lade sig gøre, på nær at vi skal spare op...

de cykler jeg har set på koster omkring 1000- 1500 og det er en slat penge. når man er på S.U....!

jeg ved ikke helt hvor jeg skal købe enm cykel til min datter.

kan man ikke få en billig ny børnecykel. til omkring 400-600 kr.- eller er det for lavt til at kunne købe en cykel...

hvilke sider skal jeg evt. kigge.

jeg har det meget med at min datter skal have alt som hun får NYT

nogen der kan hjælpe mig med det??

knus fra mig...

bilka og kvickley sælger helt fornuftige cykler til fair priser

Anmeld

15. marts 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:

koster cyklerne der omkring 400-600 kr eller?

og tak for rådene til hvor jeg evt kan købe cyklen..  kigger på det...

http://www.kvickly.dk/includefiles/MODULER/CCMS/show_page.asp?iMappeID=464&sSideNavn=Cykler+Barn+%2D+230932+%2D+Rocky+Princess

De kommer tilbud nogen gange.

Anmeld

15. marts 2013

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Maria på 3,3 år får snart en cykel af sin farfar. Hun har prøvet at sidde på en fra Biltema, den var rigtig fin og koster 500 kr

Både den i Bilka og Harald Nyborg, til samme pris, er ikke ligr så gode synes jeg. De virker dårlige og vakkelvorne.

okay.. der er lidt at tænke over. for jeg/vi har ikke rigtig nogle muligheder for at komme til en bilka og kvickly da det ligger over 80-100 km fra mig

Anmeld

15. marts 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

bilka og kvickley sælger helt fornuftige cykler til fair priser

kan ikke rigtig se cykler inde på kvicklys hjemmeside.  plejer de ikke og have det ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.