barnets første cykel:) (3år) hjæælp??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2013

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

http://www.kvickly.dk/includefiles/MODULER/CCMS/show_page.asp?iMappeID=464&sSideNavn=Cykler+Barn+%2D+230932+%2D+Rocky+Princess

De kommer tilbud nogen gange.

hmm. hvorfor kan jeg ikke se cyklerne på hjemmesiden..!:

nå men synes virkelig den ´børnecykel er rigtig FLOT!

hmm... kan hun kun bruge den i et år??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

http://www.kvickly.dk/includefiles/MODULER/CCMS/show_page.asp?iMappeID=464&sSideNavn=Cykler+Barn+%2D+230932+%2D+Rocky+Princess

De kommer tilbud nogen gange.

ved du hvor meget man sparer når de den er på tilbud eller??

Anmeld

15. marts 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:

hmm. hvorfor kan jeg ikke se cyklerne på hjemmesiden..!:

nå men synes virkelig den ´børnecykel er rigtig FLOT!

hmm... kan hun kun bruge den i et år??

Ja, den kan hun sagtens cykle på i år. Vores dreng har haft den i drengemodellen og fik den da han blev 3 år. Vi har lige købt ny cykel til ham i dag - også fra Kvickly. Vores datter fylder 4 år i næste weekend og hun får også en cykel fra Kvickly. Dog bare nummeret større end den jeg har linket til dig.

Her er en oversigt over deres cykler http://kvickly.dk/includefiles/MODULER/CCMS/show_page.asp?iMappeID=464&sSideNavn=B%F8rnecykler

Anmeld

15. marts 2013

MoarHvidovre

Anonym skriver:

ved du hvor meget man sparer når de den er på tilbud eller??

Man plejer, at sparer 100 kr. Det gjorde vi på den cykel vi købte til vores dreng og det stod der ikke på deres hjemmeside. Jeg så ikke om cyklen på var tilbud, da jeg var der.

Anmeld

15. marts 2013

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Man plejer, at sparer 100 kr. Det gjorde vi på den cykel vi købte til vores dreng og det stod der ikke på deres hjemmeside. Jeg så ikke om cyklen på var tilbud, da jeg var der.

okaay skal du ud og købe sadan en magen til den cykel til din datter

tror du den kan bruges max 1½ måske, men det kommer nok os and på om hun vokser meget på det år vel.

det er bare lidt træls at butikken ligger så langt væk. har så meget lyst til at bestille den over internettet, men det er selvføliig bedst at barnet prøver cyklen først...Men vil heller ikke give overpris

hi.hi

Anmeld

15. marts 2013

Laulund87

Anonym skriver:

okay.. der er lidt at tænke over. for jeg/vi har ikke rigtig nogle muligheder for at komme til en bilka og kvickly da det ligger over 80-100 km fra mig

Hmm ja det er da ærgeligt. Har du ikke noget familie der kan køre dig?

Anmeld

15. marts 2013

MoarHvidovre

Anonym skriver:

tror du den kan bruges max 1½ måske, men det kommer nok os and på om hun vokser meget på det år vel.

det er bare lidt træls at butikken ligger så langt væk. har så meget lyst til at bestille den over internettet, men det er selvføliig bedst at barnet prøver cyklen først...Men vil heller ikke give overpris

hi.hi

Vores datter kan sagtens kører på den i drengemodellen i samme størrelse. Men da hun har fødselsdag i næste uge vil vi købe en ny til hende. Hun prøvede at sidde på en i Kvickly i str. 16 og den kunne hun passe og tænker, at det var bedre, at købe den da hun så har den længere. Den er i str. 12 den vi har i drengemodellen.

Øv, at I har så langt til Kvickly. Kan du ikke bare gå ned i en anden forretning og prøve cyklen i str. 12, så ved du om størrelsen passer (det er standard størrelser), så kan du efterfølgende bestille den over nettet.

Anmeld

15. marts 2013

MoarHvidovre

Anonym skriver:

hi.hi

Jeg fandt cyklen på deres web-shop og den er på tilbud - dog er den udsolgt

https://webshop.coop.dk/vare/rocky-12-pigecykel-model-princess/5750002309322?kategorier=boern%2Fboernecykler-og-tilbehoer%2Fcykler-til-smaaboern

Anmeld

15. marts 2013

Mor til Frederic og Freya

Anonym skriver:

heeej...

jeg er som sagt på ud kig efter en børnecykel til min datter på 3 år.   hun har en løbe cykel. Men nu synes mor her det er på tide at vi får købt en cykel. som jeg tror hun bliver så inderligt glad for.

jeg har været inde på nogen cyklehandler. hjemmesider her på internetted med synes bare de er alt for dyre. til den indkomst vi har så kan det ikke helt lade sig gøre, på nær at vi skal spare op...

de cykler jeg har set på koster omkring 1000- 1500 og det er en slat penge. når man er på S.U....!

jeg ved ikke helt hvor jeg skal købe enm cykel til min datter.

kan man ikke få en billig ny børnecykel. til omkring 400-600 kr.- eller er det for lavt til at kunne købe en cykel...

hvilke sider skal jeg evt. kigge.

jeg har det meget med at min datter skal have alt som hun får NYT

nogen der kan hjælpe mig med det??

knus fra mig...

toy's ros (staves?) har også cykler.

det gode er også at de har mellem str. så hvis en 12" er for lille og en 16" for stor, så har de i toy's også str 14".

Anmeld

15. marts 2013

LinLin

Jeg købte davids cykel i harald nyborg den kostede vist 600,-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.