Bliver syg hos far, hvem skal passe dagen efter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2013

chapelle

det er hans fars ansvar på hans dage. er det sat fra amtet? hans far har også ret til første sygedag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2013

optimistmor

Er der fælles forældremyndighed over den lille? i så fald er det da muligt for ham også at tage barnets første sygedage osv...

nu i deler dagene så lige over det er muligt kan jeg altså ikke forstå hvorfor lillemanden skal hjem til dig når han er syg.

og du skriver din ex bor hjemme? så kan han formodentlig hente hjælp der hvis han går helt i panik?

det bedste hilsener herfra

Anmeld

16. marts 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg forstår slet ikke fars tankegang. Han er jo ikke en daginstitution der kun tager imod raske børn. Han er far og det er drengens hjem i de dage dvs. så må far gøre de ting der nu skal gøres når man har barn syg. Hvordan ser han sin rOlle? Ser han sig selv som babysitter? 

Anmeld

16. marts 2013

roenlund

Fik du faren til at tage barn syg? 

Anmeld

16. marts 2013

Monski

moren.til.drengen@gmail.com skriver:

Er der fælles forældremyndighed over den lille? i så fald er det da muligt for ham også at tage barnets første sygedage osv...

nu i deler dagene så lige over det er muligt kan jeg altså ikke forstå hvorfor lillemanden skal hjem til dig når han er syg.

og du skriver din ex bor hjemme? så kan han formodentlig hente hjælp der hvis han går helt i panik?

Desværre tror jeg ikke at det er hans forældre der ligger ret stor vægt på at det var MIT valg at få Anthon og de ser defor helst at deres søn skal tage så lidt ansvar som muligt .. Tror jeg

Anmeld

16. marts 2013

Monski

roenlund skriver:

Fik du faren til at tage barn syg? 

Hørte ikke noget fra dem dagen efter, så da jeg ringer til dem da jeg havde fri fra arbejde for at sige jeg ville hente ham så får jeg bare beskeden at han er da i børnehave så jeg kunne jo hente en krop umulig, ked af det og sut Anthon fordi han simpelhen var SÅ træt

Anmeld

16. marts 2013

roenlund

Monski skriver:

Hørte ikke noget fra dem dagen efter, så da jeg ringer til dem da jeg havde fri fra arbejde for at sige jeg ville hente ham så får jeg bare beskeden at han er da i børnehave så jeg kunne jo hente en krop umulig, ked af det og sut Anthon fordi han simpelhen var SÅ træt

Hvor er det bare surt at de ik ser på drengens bedste og holder ham hjemme... håber alt gik godt til scanningen.

Anmeld

16. marts 2013

Monski

roenlund skriver:

Hvor er det bare surt at de ik ser på drengens bedste og holder ham hjemme... håber alt gik godt til scanningen.

Ja det er jeg er så træt af det at jeg tit har tænkt at det slet ikke er alt besværet værd for en skide overnatning om ugen, men Anthon elsker jo at være hos dem og det er det vigtigste

- jo tak, det gik fint, der var stadigt lidt tilbage, men ikke nok til en udskrabning og hun mente det bare var blod - så vi skal bare op på hesten igen så jeg forhåbentlig snart kan teste positivt igen

Anmeld

16. marts 2013

Monski

moren.til.drengen@gmail.com skriver:

Hov ja vi har fælles

Anmeld

16. marts 2013

roenlund

Monski skriver:

Ja det er jeg er så træt af det at jeg tit har tænkt at det slet ikke er alt besværet værd for en skide overnatning om ugen, men Anthon elsker jo at være hos dem og det er det vigtigste

- jo tak, det gik fint, der var stadigt lidt tilbage, men ikke nok til en udskrabning og hun mente det bare var blod - så vi skal bare op på hesten igen så jeg forhåbentlig snart kan teste positivt igen

Kan udemærket forstå du synes det er træls, men fedt du alligevel gør hvad du kan for at de for et godt forhold til hinanden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.