Hvad er luksus for dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2013

mulle85

luksus for mig er min bette familie er glade og tilfreds!

derudover er det og gøre lidt godt for mig selv, som og gå i sol, ligge og flade ud til en god bog/film ha en kærestedag med min fantastiske kæreste, eller nyde lidt tid med veninder eller alene mens kæresten så tager ungerne!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

Faith

Luksus for mig er også at mine børn er raske, hvilket bestemt ikke er/har været en selvfølge.

Siden Jonathan blev født for 9 måneder siden er vi røget ind og ud af sygehuset med ham. For ca 2 måneder siden fandt jeg ham helt blå i sin barnevogn med en meget dårlig respiration. Røg afsted til børneafdelingen med fuld udrykning hvor de konstaterede RS virus samt astmatisk bronkitis i svær grad.

Udover det har han haft møb, alvorlig maveinfektion som også krævede indlæggelse, influenza og øjenbetændelse. Den dreng rager ALT til sig! I sit korte liv har han været mere syg end tvillingerne har tilsammen i deres 2,9 årige liv.

Men nu håber vi det vender. Vi går da heldigvis mod lysere og varmere tider. Hvilket for øvrigt også er luksus for mig. Sol, varme og børn der ikke skal have flyverdragter, huer, vanter og støvler på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.