Hvad er luksus for dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.816 visninger
21 svar
44 synes godt om
14. marts 2013

Faith

Kom lige til at sidde og fundere over hvad jeg forbinder med luksus. Det er egentlig ret simpelt:

For mig er luksus at hoppe under dynen med en go bog og en lækker plade chokolade ved min side, og så vide at jeg ikke bliver forstyrret af noget eller nogen de næste par timer. Den der viden om at jeg ikke behøver forholde mig til noget som helst de næste timer. At jeg bare kan ligge der med min bog og min chokolade og kun tænke på MIG SELV!

Det er luksus for mig

Hvad er luksus for dig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2013

Mettefpigen

Faith skriver:

Kom lige til at sidde og fundere over hvad jeg forbinder med luksus. Det er egentlig ret simpelt:

For mig er luksus at hoppe under dynen med en go bog og en lækker plade chokolade ved min side, og så vide at jeg ikke bliver forstyrret af noget eller nogen de næste par timer. Den der viden om at jeg ikke behøver forholde mig til noget som helst de næste timer. At jeg bare kan ligge der med min bog og min chokolade og kun tænke på MIG SELV!

Det er luksus for mig

Hvad er luksus for dig?

Luksus for mig er at have 5 min for mig selv, at besøge nogle venner alene.....

Anmeld

14. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg elsker også at læse, så en god bog og fred og ro er også luksus for mig!

At gå i biografen og se en film.

Et langt bad på mere end 5-10 min!! Vh stine

Anmeld

14. marts 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Den absolutte luksus må være at kunne få lov til at sove længe bare en enkelt morgen uden at have ansvaret for to unger.
Det har jeg dog ikke prøvet siden, min søn blev født for godt et år siden - men mon ikke jeg får lov til at prøve igen om ca 18 år?

Andet luksus er at få lov til at være i bad uden afbrydelser - i det hele taget lidt tid for mig selv uden to børn, der hiver i mig. Det er, hvad jeg drømmer om

Anmeld

14. marts 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Luksus for mig er, at sidde ALENE på toilettet i 5 min uden, at der er en som råber MOAR eller kommer du til mig. Eller at sove længe uden, at blive vækket.

Men den største luksus jeg har er, at mine børn elsker, at putte med mig og kommer af sig selv og knuser og fortæller de elsker mig. De er næsten 4 år og 5 1/2 år

Anmeld

14. marts 2013

Laulund87

Når Maria bliver passet så man ikke skal op on natten og man kan sove længe dagen efter, ahhh!

Eller om fredagen hvor min mor henter hende. Så kan jeg godt finde på slet ikke at stå op, men ligge i sengen med Netflix og et eller andet usundt/ulækkert hele dagen

Anmeld

14. marts 2013

MorDk

Luxus for mig er at sidde uforstyrret med en god kop kaffe og evt. noget chokolade *namme-nam* og ellers bare SLAPPE af og være mig.

Anmeld

14. marts 2013

Faith

Lidt sjovt at det er mange af de samme ting der går igen hos os

Anmeld

14. marts 2013

L&V

Faith skriver:

Det er luksus for mig

Hvad er luksus for dig?

Luksus kan være mange ting for mig, det kan være en lækker middag med min mand. En tur i vores boblebad hvor jeg bare kan slappe af. En dag hvor jeg kan sove længe, lidt wellness eller en dag med veninderne

Anmeld

14. marts 2013

Kløver

Luksus er for mig hvis jeg fik lov at sove igennem og ikke skulle stå op og passe unger, lidt alenetid, nok meget lig det i andre forbinder med luksus, gå på toilet uden at høre skrigende unger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.