Hvad er luksus for dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2013

Loa

Luksus = sove længe!!

Det sker bare så pokkers sjældent

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2013

Juliekp

Luxus for mig er den 1 1/2 time om dagen hvor min kæreste tager vores datter og går en lang tur med hende, så jeg kan få taget sol, farvet hår osv (ja går meget op i mit udseende) Bare at være mig og slappe lidt af 

Anmeld

14. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
MoarHvidovre skriver:

Luksus for mig er, at sidde ALENE på toilettet i 5 min uden, at der er en som råber MOAR eller kommer du til mig. Eller at sove længe uden, at blive vækket.

Men den største luksus jeg har er, at mine børn elsker, at putte med mig og kommer af sig selv og knuser og fortæller de elsker mig. De er næsten 4 år og 5 1/2 år

Arh tilslutter mig den med toilettet! Thea kom altid brasende ud når jeg sad på wchvihvilket også ville være ok, hvis hun så bare ville LUKKE DØREN efter Vh stine

Anmeld

14. marts 2013

morethanperfect

Faith skriver:

Kom lige til at sidde og fundere over hvad jeg forbinder med luksus. Det er egentlig ret simpelt:

For mig er luksus at hoppe under dynen med en go bog og en lækker plade chokolade ved min side, og så vide at jeg ikke bliver forstyrret af noget eller nogen de næste par timer. Den der viden om at jeg ikke behøver forholde mig til noget som helst de næste timer. At jeg bare kan ligge der med min bog og min chokolade og kun tænke på MIG SELV!

Det er luksus for mig

Hvad er luksus for dig?

Luksus for mig , er en tur ud til min søster uden børn 

Herhjemme er luksus en del af hverdagen .. Når ungerne er glade selvf. Jeg nyder dem i fulde drag , og det er for mig en luksus ting  

Anmeld

14. marts 2013

Misscbn

Faith skriver:

Kom lige til at sidde og fundere over hvad jeg forbinder med luksus. Det er egentlig ret simpelt:

For mig er luksus at hoppe under dynen med en go bog og en lækker plade chokolade ved min side, og så vide at jeg ikke bliver forstyrret af noget eller nogen de næste par timer. Den der viden om at jeg ikke behøver forholde mig til noget som helst de næste timer. At jeg bare kan ligge der med min bog og min chokolade og kun tænke på MIG SELV!

Det er luksus for mig

Hvad er luksus for dig?

Luksus for mig er når jeg har en HEL dag hvor det bare er min søn og jeg  hvor vi tager i legeland eller sådan noget

Er enlig fuldtids mor og han er 17 mdr, jeg arbejder 40-50 timer om ugen og han går i seng kl 19 hver aften så den slags er luksus for mig  

men udover det, så er det hvis jeg kan tage sol, eller har mulighed for at pleje mine veninder bare mig og dem  

Anmeld

14. marts 2013

Skouboe

At blive luftet af en god veninde er en af dem. For ikke så lang tid siden var vi ude og spise og bagefter i teatret - det var skønt.

Anmeld

14. marts 2013

Bshizzle

Luksus for mig er de få minutter om dagen hvor jeg ingen smerter har!! (Ik så tit de dage kommer..)

( piskelsmæld / kroniske smerter i form af hovedpine og nakke/ryg smerter..). 

Ellers bare at slappe af i sengen/sofaen med dynen, noget godt at drikke og måske lidt usundt og masser af frugt! 

Eller alene tid med kæresten og bare nyde hinanden fuldt ud 

Anmeld

14. marts 2013

Thalia

Luksus for mig er at beholde mine børn hjemme til en spontan fridag i hverdagene.

Weekender er ok, men der er det ligesom en selvfølge at vi er sammen, så når jeg ind imellem beslutter mig for at beholde de to store hjemme fra børnehave, og bare slappe af hjemme med hele mit lille cirkus, nyder vi det ekstra meget.

Samværet med mine børn og det at være mor, er den base der giver mig ro og overskud i hverdagen når jeg har travlt på arbejde og alle har forventninger til mig.

På 2. pladsen på min luksusliste kommer eftermiddage i min have. Særligt mine drivhuse gør mig glad helt ned i tæerne. I og med at meget af mit arbejde foregår indenfor på kontorer eller i forelæsningslokaler, er det enormt meditativt at bruge en times tid på at vande og nippe og trimme ting. Og enormt tilfredsstillende at se ting gro

Anmeld

15. marts 2013

C-Dog

Luksus er når ungerne er puttet og manden er på arbejde og jeg kan spise chokolade, bade, se tv og bare være i fred! :-) det sker desværre sjældent han arbejder sent.

Anmeld

15. marts 2013

CaWi

Luksus for mig ville være en nat uden at skulle op rigtig mange gange, og at kunne sove længe.
Eller at sidde og læse en god bog (nu inden dørs med en kop varm kakao, til sommer i haven med et glas kold saftevand)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.