jer der havde eget tøj med til baby på sygehuset?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2013

LMX

Vi havde kun det sæt tøj som hun skulle have på hjem. Svendborg sygehus praktiserer hud mod hud så under indlæggelse var hun kun i ble og dyne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

Blirnokaldrigfru

1990h skriver:

hvor meget tøj havde i pakket og hvad havde i pakket?

Jeg havde nok pakket 7 forskellige ting og måtte sende manden hjem efter lidt mere - og flere stofbleer lillepigen gylpede en del , så tag hellere lidt ekstra med

Anmeld

15. marts 2013

M (:

1990h skriver:

Vi havde pakket: 

2 langærmede bodyer

2 par bukser m fødder

2 par strømper

2 savlesmække

1 trøje (hjemmestrikket)

2 huer

2 natdragter 

(alt er pakket x 2 dvs i både str 50 og 56).

mængden havde været passende, hvis vi kun skulle være blevet de normale to dage. Vi hentede ekstra tøj, fordi vi jo blev i seks dage..

Anmeld

15. marts 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
1990h skriver:

Vi havde to sæt tøj med. Men på trods af vi var i indlagt en uge havde vi ikke brug for mere. Der hvor vi var gik de meget op i hud mod hud kontakt og han havde derfor kun brugt det ene sæt til at gå en tur og det andet til hjemturen. 

Anmeld

15. marts 2013

sommerbarn<3

30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
LMX skriver:

Vi havde kun det sæt tøj som hun skulle have på hjem. Svendborg sygehus praktiserer hud mod hud så under indlæggelse var hun kun i ble og dyne.

Vi var også på Svendborg 

Anmeld

15. marts 2013

LMX

sommerbarn<3 skriver:

Vi var også på Svendborg 

Jeg fødte på Odense men bad om at blive overflyttet til Svendborg da vi bor her. Synes det er en super afdeling. I Odense er man ret overladt til sig selv.

Anmeld

15. marts 2013

sommerbarn<3

LMX skriver:

Jeg fødte på Odense men bad om at blive overflyttet til Svendborg da vi bor her. Synes det er en super afdeling. I Odense er man ret overladt til sig selv.

Præcis det samme her. Fødte også i Odense og blev flyttet til Svendborg hvor vi bor dagen efter  

Anmeld

15. marts 2013

modesty

En heldragt, en body og et par leggings. Og sokker og overtøj til hjemturen.

Vi overnattede to nætter, og det var fint.

Anmeld

15. marts 2013

1990h

Tak for alle jeres svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.