jer der havde eget tøj med til baby på sygehuset?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2013

Fenja09

1990h skriver:

hvor meget tøj havde i pakket og hvad havde i pakket?

Jeg pakkede to str, både 50 og 56. 4 bodyer, 4 par bukser, 2 par strømpebukser, 2 huer - og så kan jeg ikke huske om der var mere.

Vi endte med at købe tøj i str 40 og 44, da hun svømmede i ovenstående str.

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2013

Mother-love

1990h skriver:

nåå pyha:p

det også nemmere at smøge op end at gøre det længere

Lige præcis hehe

Anmeld

14. marts 2013

1990h

Fenja09 skriver:

Jeg pakkede to str, både 50 og 56. 4 bodyer, 4 par bukser, 2 par strømpebukser, 2 huer - og så kan jeg ikke huske om der var mere.

Vi endte med at købe tøj i str 40 og 44, da hun svømmede i ovenstående str.

/Fenja

hold da op hvor stor var hun da?

Anmeld

14. marts 2013

Fenja09

1990h skriver:

hold da op hvor stor var hun da?

Hun vejede 2810 g og var 50 cm lang - blev skønnet til 3600 g af jm og 2900 g til den sidste scanning i uge 40, men regnede dog ikke med at vi skulle ud og finde så småt tøj  Hun er født 1 dag over termin.

Anmeld

14. marts 2013

optimistmor

jeg mener jeg pakkede 2sæt tøj samt 2natdragter, vi endte med at være på sygehuset i 6dage så jeg fik tøj med hjemme fra til mig selv, mener min søster tog noget med når hun kom på besøg samt min mor. men den bette lå i sygehusets bodyer, til han på fjerde eller femte dagen var stærk nok til at komme ud her fik han en natdragt/heldragt på, og  dagen vi skulle hjem et sæt jeg rigtig godt kunne lide  dette var 50 og han svømmede meget hihi 3060g 49cm

men bruger du deres vasker de jo også hihi. og der er rigtig fin temperatur på sygehusene, at en dyne hertil er fint :-)

Anmeld

14. marts 2013

1990h

Fenja09 skriver:

Hun vejede 2810 g og var 50 cm lang - blev skønnet til 3600 g af jm og 2900 g til den sidste scanning i uge 40, men regnede dog ikke med at vi skulle ud og finde så småt tøj  Hun er født 1 dag over termin.

nej det da også vildt at det skulle være så småt smiler

Anmeld

14. marts 2013

1990h

moren.til.drengen@gmail.com skriver:

jeg mener jeg pakkede 2sæt tøj samt 2natdragter, vi endte med at være på sygehuset i 6dage så jeg fik tøj med hjemme fra til mig selv, mener min søster tog noget med når hun kom på besøg samt min mor. men den bette lå i sygehusets bodyer, til han på fjerde eller femte dagen var stærk nok til at komme ud her fik han en natdragt/heldragt på, og  dagen vi skulle hjem et sæt jeg rigtig godt kunne lide  dette var 50 og han svømmede meget hihi 3060g 49cm

men bruger du deres vasker de jo også hihi. og der er rigtig fin temperatur på sygehusene, at en dyne hertil er fint :-)

hehe ja jeg tror vi vil bruge en blanding af deres og vores eget

Anmeld

14. marts 2013

VIPpigen

Nu bar vi jo indlagt i 18 dage på neo, så derfor havde vi en god stak Body, og bukser deroppe... Det var kun Body og tynde bukser vi havde der, for hun lå det meste af tiden i vuggen, eller på maven af os, hvor det var hud mod hud...

Anmeld

14. marts 2013

optimistmor

1990h skriver:

hehe ja jeg tror vi vil bruge en blanding af deres og vores eget

vi lå godt nok også på neo og min dreng på varme plade de fleste af dagene, så her kun iført en ble samt tynd dyne... mener det var de 4, men ved mange kan nøjes med body og dyne på barselsgangen

Anmeld

14. marts 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

hvor meget tøj havde i pakket og hvad havde i pakket?

Jeg har pakket en body i 50, en i 56 og det sæt vi vil have han skal have på hjem

Også en køredragt i str 50

Vi bor lige rundt om hjørnet fra sygehuset nærmest, så passer tøjet ikke eller mangler vi, så kan min kæreste smutte hjem efter noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.