jer der havde eget tøj med til baby på sygehuset?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.255 visninger
28 svar
7 synes godt om
14. marts 2013

1990h

hvor meget tøj havde i pakket og hvad havde i pakket?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2013

Masig

1990h skriver:

Mener vi havde et par bodyer og et par natdragter i str 50 og 56 og så et sæt i str 50 som han skulle have på hjem hvis han kunne passe det. Kunne han heldigvis... I 5 uger endda 

En hue og nogle strømper. Det var i juli mdr så vi havde ikke brug for overtøj. 

Anmeld

14. marts 2013

1990h

Masig skriver:

Mener vi havde et par bodyer og et par natdragter i str 50 og 56 og så et sæt i str 50 som han skulle have på hjem hvis han kunne passe det. Kunne han heldigvis... I 5 uger endda 

En hue og nogle strømper. Det var i juli mdr så vi havde ikke brug for overtøj. 

okay tusind tak

vores er i april så vi har købt en tyk plys jakke også får hun dyne over benene på vej hjem i bilen..

Anmeld

14. marts 2013

LR85

1990h skriver:

2 sæt tøj i str 50 og 56. 

Anmeld

14. marts 2013

Nessie

Vi vidste på forhånd at vi skulle vare der i 5 dage, så vi havde pakket nogle sparke-/natdragter og bodystockings

Vi fik nogle dragter fra USA, som han kun lige kunne passe, så min mor skyndte sig at tage dem med hjem og vaske dem, og så brugte vi dem på sygehuset og lidt efter vi kom hjem

Anmeld

14. marts 2013

1990h

Nessie skriver:

Vi vidste på forhånd at vi skulle vare der i 5 dage, så vi havde pakket nogle sparke-/natdragter og bodystockings

Vi fik nogle dragter fra USA, som han kun lige kunne passe, så min mor skyndte sig at tage dem med hjem og vaske dem, og så brugte vi dem på sygehuset og lidt efter vi kom hjem

okay tak for svar

Anmeld

14. marts 2013

Mother-love

Vi havde et par bodyer og nat tøj og 2 par bukser med fødder. Og det havde vi både med i str 50 og str 56 da vi jo ikke vidste hvor stor hun var. Men hun kunne svømme og sejle i str 50. Og hun var 3384g og 52 lang.

Anmeld

14. marts 2013

1990h

michelledam skriver:

Vi havde et par bodyer og nat tøj og 2 par bukser med fødder. Og det havde vi både med i str 50 og str 56 da vi jo ikke vidste hvor stor hun var. Men hun kunne svømme og sejle i str 50. Og hun var 3384g og 52 lang.

hold da op jeg har intet købt i 50 det bliver spændende

Anmeld

14. marts 2013

Mother-love

1990h skriver:

hold da op jeg har intet købt i 50 det bliver spændende

Det skal du ikke bekymre dig om. For selvom Isabella sejlede i str 50 så gik der en uge -2 uger så kunne hun ikke være i str 50 mere.

Anmeld

14. marts 2013

1990h

michelledam skriver:

Det skal du ikke bekymre dig om. For selvom Isabella sejlede i str 50 så gik der en uge -2 uger så kunne hun ikke være i str 50 mere.

nåå pyha:p

det også nemmere at smøge op end at gøre det længere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.