Er jeg mon gravid? Valmed test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2013

SKbaby

MariaE skriver:

Svært at sige, har selv fået 2 valmed der var positive over tid som ikke betød jeg var gravid...

Ventetiden er bare ulidelig nu synes jeg. Den menstruation har bare om at komme idag, hvis jeg ikke er gravid!

Kan se, at det med at den bliver positiv over tid er sådan lidt forskelligt, så tror ikke jeg vil regne med den her test. Må prøve i morgen igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2013

SKbaby

esioul skriver:

CLEARBLUE digital - så har du et sikkert svar

De er bare så hamrende dyre haha og de er altid (mener virkelig altid) udsolgt i Bilka, når jeg er over og kigge efter dem.

Tror det bliver en ny test i morgen tidlig- Hvis den er positiv, så blodprøve hos lægen.

Anmeld

14. marts 2013

SKbaby

anjamichell@gmail.com skriver:

Jeg tør godt at sige tillykke

Så håber jeg sku også den er der denne gang !

Anmeld

14. marts 2013

AnthonsMor

SKbaby skriver:

Ja og vi har prøve i snart 7 måneder, og man begynder jo efterhånden at tænke at der er noget i vejen med os.

Men ja, vi må se hvad der sker

Vi gik i 6 måneder før jeg blev gravid, så det er helt normalt, at kroppen lige skal have ro til det også

Håber du kan teste positivt indenfor et par dage.. Og jeg kan godt se 2 streger på den der, men når det er liiidt over tid, så vil jeg ikke stole på den

Anmeld

14. marts 2013

SKbaby

Martsbaby skriver:

Vi gik i 6 måneder før jeg blev gravid, så det er helt normalt, at kroppen lige skal have ro til det også

Håber du kan teste positivt indenfor et par dage.. Og jeg kan godt se 2 streger på den der, men når det er liiidt over tid, så vil jeg ikke stole på den

Ja det er også rigtigt men 7 måneder følges bare som enorm lang tid

Håber også på en positiv test over weekenden som kommer 100 % indenfor tid

Anmeld

14. marts 2013

AnthonsMor

SKbaby skriver:

Ja det er også rigtigt men 7 måneder følges bare som enorm lang tid

Håber også på en positiv test over weekenden som kommer 100 % indenfor tid

Det føles som frygtelig lang tid! Jeg kender det udemærket!

Anmeld

14. marts 2013

louisevl

SKbaby skriver:

Er bare så bange for at blive skuffet.

Men som jeg også skrev før, så var den svage test der før tid, men efterhånden er den udviklet sig til at være næsten ligeså positiv som kontrolstregen.

Er det normalt?

Det har jeg også prøvet og det er kun når jeg har været gravid og hvis stregen var der inden tid(selv den svage streg) jamen så vil jeg sige den gælder.

Hvis stregen ikke var der inden for tid, men først er dukket op efter f.eks. 30 minutter så gælder den ikke...Men du har jo selv lagt et billed op, hvor du skriver den var der inden for 3-5 minutter, såååå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.