Er jeg mon gravid? Valmed test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2013

SKbaby

LineSchack skriver:

Jeg tog også sådan en test, og kan nu sagtens se den anden streg. Fik afvise af min læge dengang at så længe der er to streger ligegyldige hvor tydelige er man gravid. Jeg havde i hvertfald en i mavsen. På trods af min streg var mindre tydelig en din.. så jeg krydser fingre for dig. Men som andre skriver så test igen om et par dage før at være sikker. 

Og du brugte også Valmed? Synes bare det er underligt, at testen udvikler sig så meget. Lige nu er teststregen nærmest lige så tydelig som kontrolstregen. Det er selvfølgelig sket efter tid, men det er da underligt, når den kun viste meget svag positiv inden for tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2013

Krussedulle

SKbaby skriver:

Hej alle.

Er i dag gået en dag over tid og tog for sjovt en test. Jeg har haft menstruationslignende smerter, men ingen menstruation og den plejer at være ganske regelmæssig med brunligt udflåd i 1-2 dage før menstruation.

Efter der var gået 3-5 minutter, kunne jeg, hvis jeg skilte testen ad, se en meget svag streg, hvis jeg kiggede tæt på testen.
Den streg er blevet tydeligere og tydeligere og ser nu helt positiv ud, også i strækt arm.

Den er dog blevet tydeligere løbende efter de 5 minutter er gået, og jeg har jo hørt, at Valmed graviditetsteste er "gode" til at vise falsk positiv efter tid.

Hvad tror i piger? Skal jeg bare droppe håbet?

Jeg kan godt se en ekstra streg på din test!

Og jeg har aldrig testet med andet end valmed, og aldrig fået en ekstra streg på, med mindre jeg har været gravid!

for dig!

Anmeld

14. marts 2013

SKbaby

Krussedulle skriver:

Jeg kan godt se en ekstra streg på din test!

Og jeg har aldrig testet med andet end valmed, og aldrig fået en ekstra streg på, med mindre jeg har været gravid!

for dig!

Er bare så bange for at blive skuffet.

Men som jeg også skrev før, så var den svage test der før tid, men efterhånden er den udviklet sig til at være næsten ligeså positiv som kontrolstregen.

Er det normalt?

Anmeld

14. marts 2013

Krussedulle

SKbaby skriver:

Er bare så bange for at blive skuffet.

Men som jeg også skrev før, så var den svage test der før tid, men efterhånden er den udviklet sig til at være næsten ligeså positiv som kontrolstregen.

Er det normalt?

Jeg har også oplevet det! men kun når jeg har været gravid

Altså min er også blevet tydeligere jo længere den har ligget

Anmeld

14. marts 2013

SKbaby

Krussedulle skriver:

Jeg har også oplevet det! men kun når jeg har været gravid

Altså min er også blevet tydeligere jo længere den har ligget

Ihh for pokker da også..

Vil bare så gerne vide om jeg er gravid NU, og ellers må den mens gerne komme.

Jeg rejser nemlig på søndag til den anden side kloden og ville jo super gerne have været til lægen i morgen og få taget en blodprøve, så jeg viste om jeg var gravid INDEN jeg skulle rejse. Også så jeg viste om der var nogle forholdsregler jeg skulle tage i forhold til min lidt lange rejse.

Hvis mens ikke er kommet, må jeg prøve at teste imorgen tidlig med morgenurin og se om stregen er tydeligere.

Håber så meget. Det kunne være den vildeste overraskelse til manden

Anmeld

14. marts 2013

Miss Kat

Altså jeg synes også, der er en ekstra streg, og vil tro at hvis du er gravid, vil du kunne få en fin ekstra streg allerede i morgen tidlig, hvis du bruger morgenurin! Som du jo ikke havde gjort med den der.

!

Anmeld

14. marts 2013

SKbaby

Miss Kat skriver:

Altså jeg synes også, der er en ekstra streg, og vil tro at hvis du er gravid, vil du kunne få en fin streg allerede i morgen tidlig, hvis du bruger morgenurin! Som du jo ikke havde gjort med den der.

!

Ja det er også det jeg tænker. Må prøve om der sker noget i løbet af dagen og ellers tester jeg imorgen tidlig igen.

Anmeld

14. marts 2013

Muffinmus

Svært at sige, har selv fået 2 valmed der var positive over tid som ikke betød jeg var gravid...

Anmeld

14. marts 2013

esioul

SKbaby skriver:

Ihh for pokker da også..

Vil bare så gerne vide om jeg er gravid NU, og ellers må den mens gerne komme.

Jeg rejser nemlig på søndag til den anden side kloden og ville jo super gerne have været til lægen i morgen og få taget en blodprøve, så jeg viste om jeg var gravid INDEN jeg skulle rejse. Også så jeg viste om der var nogle forholdsregler jeg skulle tage i forhold til min lidt lange rejse.

Hvis mens ikke er kommet, må jeg prøve at teste imorgen tidlig med morgenurin og se om stregen er tydeligere.

Håber så meget. Det kunne være den vildeste overraskelse til manden

CLEARBLUE digital - så har du et sikkert svar

Anmeld

14. marts 2013

anjamichell@gmail.com

Jeg tør godt at sige tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.