Er jeg mon gravid? Valmed test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.354 visninger
26 svar
8 synes godt om
14. marts 2013

SKbaby

Hej alle.

Er i dag gået en dag over tid og tog for sjovt en test. Jeg har haft menstruationslignende smerter, men ingen menstruation og den plejer at være ganske regelmæssig med brunligt udflåd i 1-2 dage før menstruation.

Efter der var gået 3-5 minutter, kunne jeg, hvis jeg skilte testen ad, se en meget svag streg, hvis jeg kiggede tæt på testen.
Den streg er blevet tydeligere og tydeligere og ser nu helt positiv ud, også i strækt arm.

Den er dog blevet tydeligere løbende efter de 5 minutter er gået, og jeg har jo hørt, at Valmed graviditetsteste er "gode" til at vise falsk positiv efter tid.

Hvad tror i piger? Skal jeg bare droppe håbet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2013

SKbaby

Det skal lige siges, at jeg ikke testede med morgenurin.

Anmeld

14. marts 2013

SKbaby

Her er et billed fra hvordan testen så ud efter 3-5 minutter
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. marts 2013

M&N

SKbaby skriver:

Her er et billed fra hvordan testen så ud efter 3-5 minutter

Umiddelbart nej, det tror jeg ikke - desværre ..

Er selv blevet snydt af de valmed teste med streger efter tid ..

Hvis din menstruation udebliver så synes jeg du skal tage en test igen om nogle dage og så husk at du ikke kan stole på en test efter tid.

Krydser for den snart er der 

Anmeld

14. marts 2013

SKbaby

MorTilMalucca skriver:

Umiddelbart nej, det tror jeg ikke - desværre ..

Er selv blevet snydt af de valmed teste med streger efter tid ..

Hvis din menstruation udebliver så synes jeg du skal tage en test igen om nogle dage og så husk at du ikke kan stole på en test efter tid.

Krydser for den snart er der 

Ja du har nok ret

Må prøve at se hvad der sker over weekenden og håbe på min mens ikke kommer.

Anmeld

14. marts 2013

Trinebaby

SKbaby skriver:

Hej alle.

Er i dag gået en dag over tid og tog for sjovt en test. Jeg har haft menstruationslignende smerter, men ingen menstruation og den plejer at være ganske regelmæssig med brunligt udflåd i 1-2 dage før menstruation.

Efter der var gået 3-5 minutter, kunne jeg, hvis jeg skilte testen ad, se en meget svag streg, hvis jeg kiggede tæt på testen.
Den streg er blevet tydeligere og tydeligere og ser nu helt positiv ud, også i strækt arm.

Den er dog blevet tydeligere løbende efter de 5 minutter er gået, og jeg har jo hørt, at Valmed graviditetsteste er "gode" til at vise falsk positiv efter tid.

Hvad tror i piger? Skal jeg bare droppe håbet?

Jeg har selv prøvet dem , min sagde negativ så kom jeg til og kigge efter 2 timer hvor der var 2 streger og jeg har lige været inde og se min baby håber du får to streger  

Anmeld

14. marts 2013

M&N

SKbaby skriver:

Ja du har nok ret

Må prøve at se hvad der sker over weekenden og håbe på min mens ikke kommer.

Kan selv huske hvor ked af det man blev efter at ens menstruation dukkede op eller de der streger aldrig udviklede sig, for man får virkelig håb, når man virkelig ønsker sig en baby .. 

Anmeld

14. marts 2013

LineSchack

Jeg tog også sådan en test, og kan nu sagtens se den anden streg. Fik afvise af min læge dengang at så længe der er to streger ligegyldige hvor tydelige er man gravid. Jeg havde i hvertfald en i mavsen. På trods af min streg var mindre tydelig en din.. så jeg krydser fingre for dig. Men som andre skriver så test igen om et par dage før at være sikker. 

Anmeld

14. marts 2013

SKbaby

MorTilMalucca skriver:

Kan selv huske hvor ked af det man blev efter at ens menstruation dukkede op eller de der streger aldrig udviklede sig, for man får virkelig håb, når man virkelig ønsker sig en baby .. 

Ja og vi har prøve i snart 7 måneder, og man begynder jo efterhånden at tænke at der er noget i vejen med os.

Men ja, vi må se hvad der sker

Anmeld

14. marts 2013

SKbaby

MorTilMalucca skriver:

Ja og vi har prøve i snart 7 måneder, og man begynder jo efterhånden at tænke at der er noget i vejen med os.

Men ja, vi må se hvad der sker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.