Tør jeg teste på testdagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

også når jeg har mange mens smerter ?

Ja det kan jo være ligamenterne der giver sig Der sker jo altså noget dernede når en baby bliver lavet

Så jeg ville ikke tabe håbet helt endnu Begynder du at bløde totalt som du plejer, så er løbet nok kørt denne gang, men synes ikke du skal miste håbet helt endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Ja det kan jo være ligamenterne der giver sig Der sker jo altså noget dernede når en baby bliver lavet

Så jeg ville ikke tabe håbet helt endnu Begynder du at bløde totalt som du plejer, så er løbet nok kørt denne gang, men synes ikke du skal miste håbet helt endnu

Hmm, er godt nok ikke optimistisk mere.
Det mærkes som mens smerter, bare kragtigere end jeg husker der, og så bløder jeg lidt. Men det er mere mørkt, og der er ikke kommet noget helt frisk endnu..

Hvordan oplevede du det ?

Anmeld

14. marts 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Det mærkes som mens smerter, bare kragtigere end jeg husker der, og så bløder jeg lidt. Men det er mere mørkt, og der er ikke kommet noget helt frisk endnu..

Jeg kan snart ikke huske det..

Jeg mærkede mens smerter som jeg plejede, havde lidt gammelt blod der kom ud også gik det over.. Jeg tænkte ikke rigtig over hvad tidspunkt på måneden det var, men da jeg så var gået 5 dage over kom jeg i tanke om at nååå ja, den der mens var aldrig kommet, måtte hellere teste

Anmeld

14. marts 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Jeg kan snart ikke huske det..

Jeg mærkede mens smerter som jeg plejede, havde lidt gammelt blod der kom ud også gik det over.. Jeg tænkte ikke rigtig over hvad tidspunkt på måneden det var, men da jeg så var gået 5 dage over kom jeg i tanke om at nååå ja, den der mens var aldrig kommet, måtte hellere teste

Men noget der undre mig så - hvorfor kan man bløde/have brunt udflåd på til testdagen/mens dagen, hvis man er gravid?

Er det noget med hormonerne ikke kan holde blødningen tilbage , fordi der ikke er HCG nok i kroppen endnu, eller hvordan?

Jeg har et lille BITTE håb endnu, men tror nu mest på at det er mens der er på vej.
For jeg har hverken ømme bryster eller noget som helst..

Anmeld

14. marts 2013

esioul

Anonym skriver:

Hej skønne piger.

Jeg havde min første mens dag d. 13/2, og har normalt en cyklus på 28 dage. Jeg forsøgte med æl test, men da to teste i løbet af mdr viste positiv, har det forvirret mig, hvornår jeg egentlig har haft æl !

Jeg "forventer" jo egentlig min mens i dag?, ikk?

Jeg tør ikke teste, da jeg ikke føler at jeg er gravid, men det mindes jeg heller ikke at kunne sidste gang. Jeg har en smule ømme bryster, men overhovedet ingenting at skrive om!, da det jo også kan være et tegn på mens kommer.
Er oppustet, og øget udflåd, men det kan jo også være mens symptomer.

Jeg forsøgte at teste for 2 dage siden, og om det er ønsketænkning, men jeg synes en svag svag svag streg kom frem efter tid godt nok .
Og nu tør jeg ikke teste i morgen.

Iiiih, hvad skal jeg gøre.? Er bare bange for at blive skuffet.

Jaaaaa )

Anmeld

14. marts 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Men noget der undre mig så - hvorfor kan man bløde/have brunt udflåd på til testdagen/mens dagen, hvis man er gravid?

Er det noget med hormonerne ikke kan holde blødningen tilbage , fordi der ikke er HCG nok i kroppen endnu, eller hvordan?

Jeg har et lille BITTE håb endnu, men tror nu mest på at det er mens der er på vej.
For jeg har hverken ømme bryster eller noget som helst..

Der er jo gammelt blod fra sidste mens.. Det er dét der bliver udskilt først når din mens kommer og den starter ud i et brunt stadie, det er fordi blodet er gammelt..

Jeg synes ikke du skal være bekymret før der kommer frisk blod.. Da jeg var i 8. uge ca omkring nummer 2 udeblevet mens havde jeg også lidt brunt udflåd og sidder i dag 41+0 og venter på at baby kommer uuuud!

Anmeld

14. marts 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Der er jo gammelt blod fra sidste mens.. Det er dét der bliver udskilt først når din mens kommer og den starter ud i et brunt stadie, det er fordi blodet er gammelt..

Jeg synes ikke du skal være bekymret før der kommer frisk blod.. Da jeg var i 8. uge ca omkring nummer 2 udeblevet mens havde jeg også lidt brunt udflåd og sidder i dag 41+0 og venter på at baby kommer uuuud!

Tjaa, ved sku hverken det ene eller det andet lige nu
Tror bare det er min krop der er underlig , for jeg plejer altid at få frisk blod nogle timer efter det der brune noget er startet, og der er ikke kommet noget frisk ..

Anmeld

14. marts 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Tjaa, ved sku hverken det ene eller det andet lige nu
Tror bare det er min krop der er underlig , for jeg plejer altid at få frisk blod nogle timer efter det der brune noget er startet, og der er ikke kommet noget frisk ..

Der behøver jo heller ikke komme noget frisk - især ikke hvis du nu faktisk er gravid!

Tag du og slap af og test igen i overmorgen

Anmeld

15. marts 2013

Christina74

Anonym skriver:

Ja, men jeg testede jo d. 11/3 , og der var den faktisk negativ.
Kan den være postiv i morgen, d. 14/3, uden tvivl?

Jeg ville også teste 

Anmeld

15. marts 2013

BigHope13

Anonym skriver:

jeg blander mig lige her angående dine menssmerter

5 dage før jeg skulle teste, fik jeg de vildeste mens smerter, og det havde jeg haft måndeden før hvor min mens kom dagen efter. så naturligvis tænke jeg også her at så gik den heller ikke denne gange,
smerterne blev stærkere og stærkere, men der kom ikke nogen blødning. tværtigmod teste jeg super positivt 3 dage før testdag
så du behøver ikke give helt op endnu.
har du prøvet at teste igen??

mange oplever brunt (gammelt) blod i starten af graviditeten, og det er gangske ufarligt. det er først når der er frisk blod man skal bekymre sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.