Tør jeg teste på testdagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.107 visninger
31 svar
0 synes godt om
13. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej skønne piger.

Jeg havde min første mens dag d. 13/2, og har normalt en cyklus på 28 dage. Jeg forsøgte med æl test, men da to teste i løbet af mdr viste positiv, har det forvirret mig, hvornår jeg egentlig har haft æl !

Jeg "forventer" jo egentlig min mens i dag?, ikk?

Jeg tør ikke teste, da jeg ikke føler at jeg er gravid, men det mindes jeg heller ikke at kunne sidste gang. Jeg har en smule ømme bryster, men overhovedet ingenting at skrive om!, da det jo også kan være et tegn på mens kommer.
Er oppustet, og øget udflåd, men det kan jo også være mens symptomer.

Jeg forsøgte at teste for 2 dage siden, og om det er ønsketænkning, men jeg synes en svag svag svag streg kom frem efter tid godt nok .
Og nu tør jeg ikke teste i morgen.

Iiiih, hvad skal jeg gøre.? Er bare bange for at blive skuffet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2013

Maria-s

uhhhhh jeg ville ikke kunne dy mig for at teste!!!

for dig

Anmeld

13. marts 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Hej skønne piger.

Jeg havde min første mens dag d. 13/2, og har normalt en cyklus på 28 dage. Jeg forsøgte med æl test, men da to teste i løbet af mdr viste positiv, har det forvirret mig, hvornår jeg egentlig har haft æl !

Jeg tør ikke teste, da jeg ikke føler at jeg er gravid, men det mindes jeg heller ikke at kunne sidste gang. Jeg har en smule ømme bryster, men overhovedet ingenting at skrive om!, da det jo også kan være et tegn på mens kommer.

Jeg forsøgte at teste for 2 dage siden, og om det er ønsketænkning, men jeg synes en svag svag svag streg kom frem efter tid godt nok .

Jeg havde testet hvis jeg var dig, men jeg kan godt forstå du er nervøs!

Da jeg testede positivt følte jeg mig altså heller ikke gravid, overhovedet ikke, tvært imod nærmest Opdagede bare, at jeg var sgu da egentlig gået 4-5 dage over tid

Hvis du er meget nervøs for et negativt testresultat, så vent da et par dage, og se om din mens så kommer, gør den ikke, så test! (Hvis du kan vente)

for et godt resultat!

Anmeld

13. marts 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Jeg havde testet hvis jeg var dig, men jeg kan godt forstå du er nervøs!

Da jeg testede positivt følte jeg mig altså heller ikke gravid, overhovedet ikke, tvært imod nærmest Opdagede bare, at jeg var sgu da egentlig gået 4-5 dage over tid

Hvis du er meget nervøs for et negativt testresultat, så vent da et par dage, og se om din mens så kommer, gør den ikke, så test! (Hvis du kan vente)

for et godt resultat!

Jeg er bare næsten sikker på at der ikke er noget , men så alligevel ikke , for har en del symptomer på det ..

Jeg prøver at teste i morgen tidlig

Anmeld

13. marts 2013

Babydrøm

Anonym skriver:

Hej skønne piger.

Jeg havde testet 

Anmeld

13. marts 2013

Anonym trådstarter

AnnL skriver:

Jeg havde testet 

Ja, men jeg testede jo d. 11/3 , og der var den faktisk negativ.
Kan den være postiv i morgen, d. 14/3, uden tvivl?

Anmeld

13. marts 2013

Babydrøm

Anonym skriver:

Ja, men jeg testede jo d. 11/3 , og der var den faktisk negativ.
Kan den være postiv i morgen, d. 14/3, uden tvivl?

Ved det ikke, er ikke i pb verden endnu, skrev bare hvad jeg ville have gjort Men er sikker på at nogle af de andre søde ladies herinde kan svare  

Anmeld

13. marts 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Jeg er bare næsten sikker på at der ikke er noget , men så alligevel ikke , for har en del symptomer på det ..

Jeg prøver at teste i morgen tidlig

Prøv det ja, ellers er det bare op på hesten igen!

Anmeld

13. marts 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Prøv det ja, ellers er det bare op på hesten igen!

Ja det rigtig, men hvor er vi mennesker bare utålmodige!
Havde en sa, i januar mdr, og håbede på graviditet lige efter, men fik så min mens, og nu håber jeg så igen !

Anmeld

13. marts 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Ja det rigtig, men hvor er vi mennesker bare utålmodige!
Havde en sa, i januar mdr, og håbede på graviditet lige efter, men fik så min mens, og nu håber jeg så igen !

Ja vi er utålmodigt anlagt alle sammen!

Jeg kender godt det der med at håbe på noget, også kommer den skide mens der jo bare.. Sådan gik jeg i 6 måneder efter ppille stop, de første 2 måneder var værst, for der var min cyklus lidt noget rod fordi hormonerne fra ppillerne jo manglede i min krop

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.