Tør jeg teste på testdagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Ja vi er utålmodigt anlagt alle sammen!

Jeg kender godt det der med at håbe på noget, også kommer den skide mens der jo bare.. Sådan gik jeg i 6 måneder efter ppille stop, de første 2 måneder var værst, for der var min cyklus lidt noget rod fordi hormonerne fra ppillerne jo manglede i min krop

6 mdr, ville være totur for mig, håber ikke jeg skal vente så længe.
Efter jeg stoppede med p piller i oktober mdr, fik jeg én mens, og så var jeg gravid, så derfor føler jeg det er frustrerende , hvis der skal få flere mdr før der sker noget. ( undskyld hvis det lyder flabet)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2013

Hailiesmom11

Uha jeg kunne ikke havde ladet være med at teste i din situation..
Er gravid for 2. Gang og skal lige siges mine symptomer er helt anderledes denne gang

Anmeld

13. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ventede til jeg var en uge over tid, da jeg sku teste, så jeg ville vente også teste omkring d 20/3. Men jeg er også ret tålmodig anlagt.

Og heller teste lidt sener, en for ttidligt  Vh stine

Anmeld

13. marts 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

6 mdr, ville være totur for mig, håber ikke jeg skal vente så længe.
Efter jeg stoppede med p piller i oktober mdr, fik jeg én mens, og så var jeg gravid, så derfor føler jeg det er frustrerende , hvis der skal få flere mdr før der sker noget. ( undskyld hvis det lyder flabet)

Det lyder overhovedet ikke flabet

Og slet ikke når du kun gik i en måned efter ppillestop før, så det er helt ok

Men hvis man tænker for meget over det, så er der jo nogen der mener, at det også kan have en indflydelse..

Anmeld

13. marts 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Jeg ventede til jeg var en uge over tid, da jeg sku teste, så jeg ville vente også teste omkring d 20/3. Men jeg er også ret tålmodig anlagt.

Og heller teste lidt sener, en for ttidligt  Vh stine

jeg ved at jeg ikke kan vente en HEL uge med at teste
Jeg prøver i morgen tidlig ,og hvis den er negativ, så venter jeg et par dage mere, med at teste.

Anmeld

13. marts 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Det lyder overhovedet ikke flabet

Og slet ikke når du kun gik i en måned efter ppillestop før, så det er helt ok

Men hvis man tænker for meget over det, så er der jo nogen der mener, at det også kan have en indflydelse..

Det var godt
Ja, det har jeg også hørt, men det tror jeg bare ikke på.
For sidst jeg var gravid, der tænkte jeg MEGET over det, og jeg blev da gravid af det
Kender mange hvor hele deres hverdag har været plaget af baby, og de er blevet gravide alligevel

Anmeld

13. marts 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Det var godt
Ja, det har jeg også hørt, men det tror jeg bare ikke på.
For sidst jeg var gravid, der tænkte jeg MEGET over det, og jeg blev da gravid af det
Kender mange hvor hele deres hverdag har været plaget af baby, og de er blevet gravide alligevel

Det kan også bare være tilfælde der har gjort, at folk har haft den fornemmelse af, at det kan have indvirkning... Hvad ved jeg

Men det skal nu nok lykkeds! Hvis ikke denne gang, så næste!

Anmeld

14. marts 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Det kan også bare være tilfælde der har gjort, at folk har haft den fornemmelse af, at det kan have indvirkning... Hvad ved jeg

Men det skal nu nok lykkeds! Hvis ikke denne gang, så næste!

jeg har her lige nu opdaget noget brunligt udflåd, så tror min mens snart kommer. Har også mens ligende smerter, så chancen for graviditet er vist meget lille nu!

Anmeld

14. marts 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

jeg har her lige nu opdaget noget brunligt udflåd, så tror min mens snart kommer. Har også mens ligende smerter, så chancen for graviditet er vist meget lille nu!

Det behøver ikke være negativt! Det brunlige udflåd er sikkert gammelt blod fra din sidste mens, og det udstøder kroppen uanset hvad

Jeg havde også brun udflåd omkring testdag dengang

Anmeld

14. marts 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Det behøver ikke være negativt! Det brunlige udflåd er sikkert gammelt blod fra din sidste mens, og det udstøder kroppen uanset hvad

Jeg havde også brun udflåd omkring testdag dengang

også når jeg har mange mens smerter ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.