Chraz skriver:
hej folkens 
Sagen er den at jeg har en datter på 6 der går til svømning. Det er normalt en ting hun har med hendes farmor, men på mandag er der afslutning og de må derfor få forældrene med i vandet. Hun vil rigtig gerne have mig med i vandet men jeg har sagt nej. Jeg har sagt til hende jeg rigtig gerne vi komme og kigge på hende svømme, men i vandet vil jeg altså ikke.
Grunden til det er at jeg får det virkelig skidt når jeg skal bade i omklædningsrum med en masse mennesker jeg ikke kender. Jeg får det virkelig fysisk og psykisk dårligt fordi jeg er meget personlig omkring min krop og det er ikke noget jeg synes alle skal se.
Er jeg en skod mor fordi jeg ikke vil med min datter i vandet?
man er ikke en dårlig mor fordi man ikke tager med i vandet.
men jeg tænkte på noget... '
når jeg tager i svømmehallen bryder jeg mig heller ikke om den nøgenhed sammen med fremmede mennesker, men jeg gør det at jeg tager mit rene badetøj på hjemmefra , så jeg har det på med det samme man skal i bruseren i omklædningen, bagefter bader jeg efter svømmehallen , men stadig med mit badetøj på, og når jeg så er færdig, går jeg ind i nogle bokse man kan låse så man kan være alene og tager mit undertøj med derind, og så når man har tørt sig og taget det på er man jo stadig ik nøgen 
synes det er lidt synd for din datter, specielt hvis de andres mødre er med i vandet, men det gør dig jo ik til en dårlig mor.
har du ik mulighed for at gøre sådan! så føler man sig jo ik SÅ nøgen.
Anmeld