Er jeg en dårlig mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2013

Chraz

Anitsirhc skriver:

Synes slet ikke du er en dårlig mor, det da fair man ikke bryder sig om det med omklædningen..
Men ja det er da lidt synd for din datter, kunne farmor ikke hoppe ned i vandet så?!

jeg ved heller ikke hvorfor hendes farmor ikke vil. tror det er fordi hun har det lidt ligesom mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2013

Chraz

trunte89 skriver:

Jeg kan sagtens forstå dig! Dt er lige netop grunden til, at jeg aldrig går i svømmehallen! Men jeg tror, at hvis det havde været mig, så havde jeg virkelig bidt det i mig, og gjort det for min datters skyld.
( svært at sige når jeg ikke står i situationen, men jeg håber, at jeg havde gjort det )

jeg prøver også på at sige il mig selv: Gør det nu bare for F#*den, så svært kan det ikke være... Men får det virkelig skidt ved tanken 

Anmeld

13. marts 2013

Chraz

Olivia's Moar skriver:

I nogen svømmehaller, har de også bad hvor man kan lukke af, så ingen kan komme ind ? Var det en mulighed ?

Men nej, synes ikke du er en dårlig mor - men forstår samtidig godt din datter

Det har de desværre ikke i den her svømmehal..

Anmeld

13. marts 2013

Chraz

Månsson skriver:

Nu er jeg måske lidt stræng men det har intet med at være en go eller dårlig mor at gøre.. Men tænker alligevel at nogle gange må man pakke sin egen usikkerhed væk også være hende der er ligeglad for idag ska vi ha en fed dag for det fortjener min datter

jah jeg ved det godt. Og jeg ville også ønske jeg bare kunne være pisse ligeglad. Men det er ikke altid lige nemt at skulle skubbe sine grænser.

Anmeld

13. marts 2013

L&V

Chraz skriver:

jah jeg ved det godt. Og jeg ville også ønske jeg bare kunne være pisse ligeglad. Men det er ikke altid lige nemt at skulle skubbe sine grænser.

Nej absolut ikke men tænker at det er noget af det der følger med til at være mor

Anmeld

13. marts 2013

Laulund87

Jeg HADER at være i svømmehal og især omklædningen, har angst og det er vildt angstprovokerende. MEN det er en af de ting jeg gør for min datter fordi hun elsker det

I slutningen af april skal vi i Jesperhus en weekend og der er vandland så jeg ved vi kommer til at skulle være der nok 2 gange om dagen. Glæder mig ikke til vandet, men glæder mig til at se hende boltre sig

Du er ikke en dårlig mor, men jeg synes du skulle prøve om ikke godt du kan gøre det for hendes skyld

Anmeld

13. marts 2013

Chraz

merethe skriver:

Helt ærligt så synes jeg at du burde bide tænderne sammen og så gøre det for din datter.

Vi må allesammen engang imellem gøre ting, for vores børn som vi ikke kan lide eller er bange for. Sådan er det at være forældre, man tilsiddesætter sine egne behov for sine børns behov.

Det er virkelig også rigtig rigtig rigtig sjældent jeg sætter mine behov over mine børns. Men det kan også være utrolig svært at skulle flytte sine egne grænser.

Anmeld

13. marts 2013

wamse

Nej du er selvfølgelig ikke en dårlig mor

Jeg går ud fra, at du altså virkelig har det svært med det, for ellers ville du vel ikke sige nej til din datter, og så er det nemt for os, at sidde her inde og sige, at du bare skal gøre det alligevel

Hvis du kan, synes jeg selvfølgelig, at du skal gøre det med din datter, men kan du ikke, så er det altså en ærlig sag

Anmeld

13. marts 2013

Chraz

wamse skriver:

Nej du er selvfølgelig ikke en dårlig mor

Jeg går ud fra, at du altså virkelig har det svært med det, for ellers ville du vel ikke sige nej til din datter, og så er det nemt for os, at sidde her inde og sige, at du bare skal gøre det alligevel

Hvis du kan, synes jeg selvfølgelig, at du skal gøre det med din datter, men kan du ikke, så er det altså en ærlig sag

Tak for dit svar. Ja det er utrolig svært for mig.. Ikke kun det at skulle blotte mig men også fordi omklædningen altid er virkelig PROPPET når der er svømning.. Og det giver mig næsten helt klaustrofobi af at være derinde. Det er en af grundende til at det er farmor der svømmer med hende, for så får de noget hyggeligt tid sammen og min datter får lov til at lege vandhund.

Anmeld

13. marts 2013

Chraz

Laulund87 skriver:

Jeg HADER at være i svømmehal og især omklædningen, har angst og det er vildt angstprovokerende. MEN det er en af de ting jeg gør for min datter fordi hun elsker det

I slutningen af april skal vi i Jesperhus en weekend og der er vandland så jeg ved vi kommer til at skulle være der nok 2 gange om dagen. Glæder mig ikke til vandet, men glæder mig til at se hende boltre sig

Du er ikke en dårlig mor, men jeg synes du skulle prøve om ikke godt du kan gøre det for hendes skyld

jeg prøver også at sige til mig selv: kom nu, det er ikke så svært.. du kan godt.. Men puha...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.