Er jeg en dårlig mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2013

Laulund87

Chraz skriver:

jeg prøver også at sige til mig selv: kom nu, det er ikke så svært.. du kan godt.. Men puha...

Hvis du bare ikke kan , må du lade være. Det går nok alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2013

morethanperfect

Chraz skriver:

hej folkens

Sagen er den at jeg har en datter på 6 der går til svømning. Det er normalt en ting hun har med hendes farmor, men på mandag er der afslutning og de må derfor få forældrene med i vandet. Hun vil rigtig gerne have mig med i vandet men jeg har sagt nej. Jeg har sagt til hende jeg rigtig gerne vi komme og kigge på hende svømme, men i vandet vil jeg altså ikke.

Grunden til det er at jeg får det virkelig skidt når jeg skal bade i omklædningsrum med en masse mennesker jeg ikke kender. Jeg får det virkelig fysisk og psykisk dårligt fordi jeg er meget personlig omkring min krop og det er ikke noget jeg synes alle skal se.

Er jeg en skod mor fordi jeg ikke vil med min datter i vandet?

Jeg syns det er synd ..

Lige meget hvad ville jeg gøre det for mine børn ..

Dermed ikke sagt du er en dårlig mor .. Folk er bare forskellige .. 

Anmeld

13. marts 2013

LR85

Chraz skriver:

hej folkens

Sagen er den at jeg har en datter på 6 der går til svømning. Det er normalt en ting hun har med hendes farmor, men på mandag er der afslutning og de må derfor få forældrene med i vandet. Hun vil rigtig gerne have mig med i vandet men jeg har sagt nej. Jeg har sagt til hende jeg rigtig gerne vi komme og kigge på hende svømme, men i vandet vil jeg altså ikke.

Grunden til det er at jeg får det virkelig skidt når jeg skal bade i omklædningsrum med en masse mennesker jeg ikke kender. Jeg får det virkelig fysisk og psykisk dårligt fordi jeg er meget personlig omkring min krop og det er ikke noget jeg synes alle skal se.

Er jeg en skod mor fordi jeg ikke vil med min datter i vandet?

Min søster og jeg er tit i svømmehallen og jeg er altid oppe på land mens min søster er i vandet. 

Det passer mig fint og tror børnene sys det er sjovt at kunne se mig og 'svømme' over til mig. 

Anmeld

13. marts 2013

FruK

Har du snakket med farmor om hvorfor hun ikke vil? Og fortalt hende, hvordan du har det med det? Er der måske en anden voksen hun kender godt, som kan gøre det?

Jeg ville gøre rigtig meget - også noget der krævede overvindelse af ubehagelige grænser - for at mit barn ikke skulle være den eneste, der ikke havde en voksen med i vandet. Det ville jeg næsten ikke kunne bære.

Men det er kun dig selv der kan mærke om du kan gøre det. Hvis ikke du kan, synes jeg at du skal forklare hende hvorfor. 

Anmeld

13. marts 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

HJeg synes ikke du er en dårlig mor, men jeg synes din datter skal have en forklaring. For et nej det vil jeg ikke kan være svært at forstå. 

Jeg kan ikke forestille mig at hun bliver mærket af situationen resten sit liv, så hvis du ikke kan så kan du vel bare ikke

Anmeld

13. marts 2013

Mettefpigen

Synes det er lidt synd for din datter.... Har de ikk seperate vaskerum?

Anmeld

13. marts 2013

Victoriasmor88

Gud hvor synes jeg bare det er usympatisk at sige til ts at hun skal overskride en grænse for sin datter. Hvis ts får det direkte dårligt ved tanken så er der jo tydeligvis et problem, måske der skal mere til end overvindelse

du spurgte om du var en dårlig mor!! NEJ, det synes jeg ikke at du er!!  Din datter skal nok klare sig, og er sikker på at i får en god oplevelse alligevel, jeg synes du skal tænke på dig selv og konsekvensen hvis gør noget du virkelig bliver dårlig af, Det gavner jo heller ikke din pige

Anmeld

13. marts 2013

H+S Skjolgborg.

Slet slet slet ikke + hun har jo farmor

Kender mange kvinder der ikke er til svømmehallene.

Anmeld

13. marts 2013

Tulle28

Altså hvad nu, hvis du ikke kunne svømme? Så kunne du jo af gode grunde ikke gå med i vandet. Så nej, jeg synes bestemt ikke du er en dårlig mor! Kan farmor ikke gå med i vandet og så kan du være med på land? Bare det at du er der

Anmeld

13. marts 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Kunne du evt. Ikke klæde om på torilettet og så kun lige skylle dig med badetøj på og så kunne i jo bare gå i bad når i kommer hjem og du er da overhovedet ikke en dårlig mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.