Jeg ønsker ALDRIG at skulle kontakte skadestuen inden jeg kommer ind...
Hvis vi køre på skadestuen er det jo som oftest noget lægen ikke lige kan klare, eller hvertfald vagtlægen...
Har da ikke mindre end 3 uheld hvor jeg da ikke ville vente for at snakke med en sygeplejerske først...
1. Jeg blev som 4 årig bidt af en hund, enten skulle der jo ringes 112, men familien (dem som holdte hovedet koldt) valgte selv at køre mig på skadestuen... Det ville da være kønt hvis der skulle ringes først....
2. Som 8 årig slog jeg fortænderne ud efter et cykelstyrt. Et lægehus afviste os blankt ved skranken og bad os køre til skadestuen med det samme, det var en haster, plus tænderne skulle findes hurtigt. Senere på skadestuen da tænderne blev sat op - da havde de været ude i mellem 1 - 1 1/2 time - kunne det koste mig livet fordi der i rodbanerne havde dannet sig nogen luftbobler, som hvis der gik hul på ville jeg få for meget ilt til hjernen. Igen skulle der nok være ringet 112, men vi klarede det...
3. Sidste år ville jeg da slet ikke tænke på at skulle snakke med en sygeplejerske. Lilje faldt, og skulle syes i hovedet... Skulle jeg ringe var det da ikke for at få hendes vurdering, men for at fortælle vi var på vej, og sådan var det bare...
nå.... Åhh, hvores sundhedsvæsen er blevet øv... Håber ikke det breder sig til hele landet.... Men tjoo, hvorfor ikke
Anmeld