Jeg bliver så harm !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2013

jydeinden

Dorthe1986 skriver:

Nej det var også mere i forhold til at bruge dem på nye bryster... heller afdrage på gælden end de nye bryster tænker jeg Men er helt enig, med hensyn til konfirmationsfesten. Jeg ville da også hellere bruge dem på det end et par nye babser

ja jeg forstår heller ikke pointen i at bruge barnets penge på en selv men okay det viser jo også bare at man ikke har forståelse for de råd mv man får, og Så er rådgivningen jo ligevidt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

Dorthe1986

jydeinden skriver:

ja jeg forstår heller ikke pointen i at bruge barnets penge på en selv men okay det viser jo også bare at man ikke har forståelse for de råd mv man får, og Så er rådgivningen jo ligevidt.

Ja, og det er simpelthen så ærgerligt, for alle parter. Men igen, så er der jo ikke noget at sige, til at en person kan komme så langt ud og skide økonomisk !

Anmeld

12. marts 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det lyder da godt nok vildt. Det lyder som en kvinde med manglende selvtillid og selvværd hvis hun vægter bryster så højt. 

Jeg har selv været ryger, men stoppede lige med det samme da jeg fandt ud af at jeg var gravid. Men jeg har forståelse for at det er en afhængighed. Min kæreste ville også være stoppet men kunne ikke. Han ryger 2-3 cigaretter om dagen...så godt reduceret. 

Så jeg vil sige at man som det mindste skal tage imod al den hjælp man kan få for at stoppe/reducere sit cigaretforbrug. 

Anmeld

12. marts 2013

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

jeg ville ærligt ikke bruge børnepengene på det, nu ved jeg ikke hvor gammelt barnet og ej heller om moderen er enlig. men hvis vi antager at hun er og barnet endnu ikke er blevet konfirmeret ja så kunne det da først blive en smuk fest for barnet hvis der ingen penge er

Mener barnet var mellem 3-6 år. :/

Anmeld

12. marts 2013

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

jeg ville ærligt ikke bruge børnepengene på det, nu ved jeg ikke hvor gammelt barnet og ej heller om moderen er enlig. men hvis vi antager at hun er og barnet endnu ikke er blevet konfirmeret ja så kunne det da først blive en smuk fest for barnet hvis der ingen penge er

Mener barnet var mellem 3-6 år. :/

Anmeld

12. marts 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Det lyder da godt nok vildt. Det lyder som en kvinde med manglende selvtillid og selvværd hvis hun vægter bryster så højt. 

Jeg har selv været ryger, men stoppede lige med det samme da jeg fandt ud af at jeg var gravid. Men jeg har forståelse for at det er en afhængighed. Min kæreste ville også være stoppet men kunne ikke. Han ryger 2-3 cigaretter om dagen...så godt reduceret. 

Så jeg vil sige at man som det mindste skal tage imod al den hjælp man kan få for at stoppe/reducere sit cigaretforbrug. 

Hun ville så også skære ned, og det gjorde hun.. Men hun ryger stadig . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.