Jeg bliver så harm !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Nåå ok... Betaler du for at kunne se det?

Ja, 79,- om måneden på viaplay.dk.  Så Kan jeg se alle tv-programmer på TV3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

channie-g

Anonym skriver:

Nej, det er ikke første gang jeg høre om det eller ser det .. Men synes bestemt ikke at det er i orden. Ja, det er hendes eget valg, men derfor har jeg stadig min holdning til det !

Det er også fik nok du, som alle andre, har sin holdning til det, man skal bare tænke over hvordan man lige fremlægger det da der er nogen der kan føle de bliver trådt over tæerne... God aften 

Anmeld

12. marts 2013

StudPsyk

channie-g skriver:

Det er også fik nok du, som alle andre, har sin holdning til det, man skal bare tænke over hvordan man lige fremlægger det da der er nogen der kan føle de bliver trådt over tæerne... God aften 

Hvordan skulle det ellers skrives? Hun skriver jo bare, at hun synes det er forkert og hun bliver harm over det

Anmeld

12. marts 2013

Anonym trådstarter

channie-g skriver:

Jeg kan ærlig talt ikke se hvordan jeg skulle kunne træde på nogen, jeg giver jo bare min holdning til det .. 

I lige måde

Anmeld

12. marts 2013

Dorthe1986

Anonym skriver:

Jeg sidder og ser luksusfælden og fandme (undskyld sproget) om ikke kvinden med en gæld på over 900.000, sætter alle børnepengene hun modtager fra faren til hendes datter, ind på en opsparing til nye bryster .. 

Er jeg den eneste der synes det er fuldstændig forkert ?

Samtidig er hun gravid i 11-uge og ryger 20 cigaretter om dagen .. 

Jeg bliver bare så harm og sådan noget, men måske er jeg helt gal på den ! 

Hold nu k*ft, jeg kan kun være enig ! Altså hvis man er i økonomisk uføre, med en gæld på 900.000, ville det så ikke være, bare en lille bitte smule smartere, at smide børnepengene efter lånet?! Selvfølgelig er det heller ikke den optimale brug af den slags penge, men det er da trods alt noget, der er med til at kunne forbedre deres liv i og med de kunne være gældfrie lidt hurtigere...

Og ja har nøjagtig samme holdning til dig, hvad angår graviditet og rygning!

Anmeld

12. marts 2013

jydeinden

Dorthe1986 skriver:

Hold nu k*ft, jeg kan kun være enig ! Altså hvis man er i økonomisk uføre, med en gæld på 900.000, ville det så ikke være, bare en lille bitte smule smartere, at smide børnepengene efter lånet?! Selvfølgelig er det heller ikke den optimale brug af den slags penge, men det er da trods alt noget, der er med til at kunne forbedre deres liv i og med de kunne være gældfrie lidt hurtigere...

Og ja har nøjagtig samme holdning til dig, hvad angår graviditet og rygning!

jeg ville ærligt ikke bruge børnepengene på det, nu ved jeg ikke hvor gammelt barnet og ej heller om moderen er enlig. men hvis vi antager at hun er og barnet endnu ikke er blevet konfirmeret ja så kunne det da først blive en smuk fest for barnet hvis der ingen penge er

Anmeld

12. marts 2013

Kløver

Anonym skriver:

selvfølgelig blive de udstillet når de er i tv, men hun sidder direkte og siger at de penge hun får fra eksen (som burde gå til datteren) bliver sat på opsparingen til hendes bryster .

Forstår ikke man kan gøre det, men det er jo os bare min mening .

En ting er rygningen, men det med brysterne lyder da helt hen i vejret

Anmeld

12. marts 2013

Dorthe1986

jydeinden skriver:

jeg ville ærligt ikke bruge børnepengene på det, nu ved jeg ikke hvor gammelt barnet og ej heller om moderen er enlig. men hvis vi antager at hun er og barnet endnu ikke er blevet konfirmeret ja så kunne det da først blive en smuk fest for barnet hvis der ingen penge er

Nej det var også mere i forhold til at bruge dem på nye bryster... heller afdrage på gælden end de nye bryster tænker jeg Men er helt enig, med hensyn til konfirmationsfesten. Jeg ville da også hellere bruge dem på det end et par nye babser

Anmeld

12. marts 2013

Faith

channie-g skriver:

Jeg ville ikke være den mindste smule bange for at træde nogen over tæerne ved at sige at jeg synes det er møg hamrende forkert, egoistisk og uansvarligt at ryge når man er gravid! Det rager mig egentlig langsomt at nogen skulle føle sig stødt over det.

Anmeld

12. marts 2013

Laulund87

Jeg er nærmere ligeglad med det med børnepengene, men rygningen! Det ville jeg simpelthen ikke sidde og se på at hun gør eller fortæller om!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.