Jeg bliver så harm !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.984 visninger
25 svar
21 synes godt om
12. marts 2013

Anonym trådstarter

Jeg sidder og ser luksusfælden og fandme (undskyld sproget) om ikke kvinden med en gæld på over 900.000, sætter alle børnepengene hun modtager fra faren til hendes datter, ind på en opsparing til nye bryster .. 

Er jeg den eneste der synes det er fuldstændig forkert ?

Samtidig er hun gravid i 11-uge og ryger 20 cigaretter om dagen .. 

Jeg bliver bare så harm og sådan noget, men måske er jeg helt gal på den ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

LR85

Har ikke set det, men det lyder da fuldstændig galt! 

Anmeld

12. marts 2013

tarkoflen

Anonym skriver:

Jeg sidder og ser luksusfælden og fandme (undskyld sproget) om ikke kvinden med en gæld på over 900.000, sætter alle børnepengene hun modtager fra faren til hendes datter, ind på en opsparing til nye bryster .. 

Hvor ser du det henne? Troede først det startede kl 20?

Men det lyder som noget jeg kunne blive ualmindelig træt af at se!

Anmeld

12. marts 2013

jydeinden

har ikke set programmet i MEGET lang tid for kan ikke med de nye rådgivere, synes programmet mangler den der "ånd".. men de har altid formået at finde de deltagere som fremstår til ikke at have ret meget hjerneaktivitet, og dét synes jeg så også er synd

Anmeld

12. marts 2013

channie-g

Anonym skriver:

Kan self godt forstå hvor du vil hjem med det du skriver synes også det er egoistisk a hende og tage datterens penge til hende selv på den måde ( altså nye patter) og forstår self også godt det du skriver med at ryge, men det er vel hendes egen sag (gravid eller ej) er selv ryger og er 14 uger henne og self har jeg dårlig smag i munden når jeg sidder der og "forgifter" mit barn i mavmé, men kan ikke lade være at tænke, det er vel ikke første gang du ser eller høre om en gravid der ryger 

Anmeld

12. marts 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Hvor ser du det henne? Troede først det startede kl 20?

Men det lyder som noget jeg kunne blive ualmindelig træt af at se!

Ser det over nettet  

Anmeld

12. marts 2013

tarkoflen

Anonym skriver:

Ser det over nettet  

Nåå ok... Betaler du for at kunne se det?

Anmeld

12. marts 2013

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

har ikke set programmet i MEGET lang tid for kan ikke med de nye rådgivere, synes programmet mangler den der "ånd".. men de har altid formået at finde de deltagere som fremstår til ikke at have ret meget hjerneaktivitet, og dét synes jeg så også er synd

selvfølgelig blive de udstillet når de er i tv, men hun sidder direkte og siger at de penge hun får fra eksen (som burde gå til datteren) bliver sat på opsparingen til hendes bryster .

Forstår ikke man kan gøre det, men det er jo os bare min mening .

Anmeld

12. marts 2013

jydeinden

Anonym skriver:

selvfølgelig blive de udstillet når de er i tv, men hun sidder direkte og siger at de penge hun får fra eksen (som burde gå til datteren) bliver sat på opsparingen til hendes bryster .

Forstår ikke man kan gøre det, men det er jo os bare min mening .

er bestemt ikke uenig med dig overhovedet ikke, men har mødt mange hjernedøde typer i det program som aldels ikke tænker sig om

Anmeld

12. marts 2013

Anonym trådstarter

channie-g skriver:

Kan self godt forstå hvor du vil hjem med det du skriver synes også det er egoistisk a hende og tage datterens penge til hende selv på den måde ( altså nye patter) og forstår self også godt det du skriver med at ryge, men det er vel hendes egen sag (gravid eller ej) er selv ryger og er 14 uger henne og self har jeg dårlig smag i munden når jeg sidder der og "forgifter" mit barn i mavmé, men kan ikke lade være at tænke, det er vel ikke første gang du ser eller høre om en gravid der ryger 

Nej, det er ikke første gang jeg høre om det eller ser det .. Men synes bestemt ikke at det er i orden. Ja, det er hendes eget valg, men derfor har jeg stadig min holdning til det !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.