hvor langtid efter fik i jeres barn nr. 2. ??:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2013

Mum33

Anonym skriver:

jeg er en ung mor med et barn på snart 3½år gammel,

jeg har i tankerne om jeg skal have mig et barn mere på et tidspunkt,men hvorlang tid skal der gå. synes i det er fint nok med at tænke på gravitet først om cirka 3- eller 4 år hvis jeg venter 3-4 år med det så er mit barn... jo 6-7 år gammel (stor pige) hmm.. hvad tænker i med en del års forskel?, men det kan jo være der vil gå evt 1 år ekstra..! synes bare ikke selv der skal alt for mange år imellem

jeg ved godt at måske nogen herinde vil tænke hmm. det er da måske lidt fjoldet at spørge om sådan noget nu.. nu hvor det ikke lige er pt jeg skal have mit andet barn:. men håber det er fint nok skal jo spørge ellers får man jo ingen svar ikk?

hvor mange år er der mellem jeres børn...

Der er 7 år mellem min søster og jeg. Vi havde ikke det vilde "lege-fornøjelse" ud af hinanden som små, men vores forhold har altid været super. Alle aldre har fordele og ulemper - det er hvad man er til, og hvordan det passer ind i ens liv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

Silas&Mille

Her ville vi gerne ave haft at Silas var omkring 2 år når han blev storebror.

Skæbnen ville dog at jeg blev gravid allerede da han var 4 måneder gammel, så her er der kun 13 månneder imellem dem.

De har SÅ meget ud af hinanden og leger rigtig godt sammen

Anmeld

12. marts 2013

H+S Skjolgborg.

jeg er en ung mor med et barn på snart 3½år gammel,

jeg har i tankerne om jeg skal have mig et barn mere på et tidspunkt,men hvorlang tid skal der gå. synes i det er fint nok med at tænke på gravitet først om cirka 3- eller 4 år hvis jeg venter 3-4 år med det så er mit barn... jo 6-7 år gammel (stor pige) hmm.. hvad tænker i med en del års forskel?, men det kan jo være der vil gå evt 1 år ekstra..! synes bare ikke selv der skal alt for mange år imellem

jeg ved godt at måske nogen herinde vil tænke hmm. det er da måske lidt fjoldet at spørge om sådan noget nu.. nu hvor det ikke lige er pt jeg skal have mit andet barn:. men håber det er fint nok skal jo spørge ellers får man jo ingen svar ikk?

hvor mange år er der mellem jeres børn...

Der 5½ år mellem min søn/Benjamin og min datter/ Victoria og love it han har bare været så søde da hun var lille hjælpsom og det har gjort ham stærk osv og også nu er det rart hvor de er 12 og 6½ og min dreng have spogproblemmer så jeg er endelig glad for vi vente med af gå igen med nr to da han var fyldt 4 år( have en sa 19 feb 2005 i uge 7+0) min stor drenge er fra 24 jan 2001 og min datter er så for 13/8-2006 .

Min datter/Victoria var blive så 3 år i aug 2009 også fik vi Tobias(barne nr 3) den 23 dec. Hun gik lidt tilbage og kunne ikke så mange ting f.eks tøj på selv og hendes sprog blive dårliger

(hun går i en sprogbørnehaveklasse færdig til juni).

Men drenge er tit syg her som lille og frem. den stor har lige fået lagt dræn i ørne for 11 gang og 2 gange med den lille på 3 år hvor min datter aldrig er syg eller mega sjælden.Min dreng på 3 snakke bedre ind mi datter på 6 i mange ting.(klar sprog som jeg siger)

Jeg syntes det er fint med der er 3-6 år imellem børne.

Man skal husk har man en dreng og får en pige skal drengen helst være over de 4 år siger de kloge da pigen i skolealdrene hurtigt kan være bedre ind drengen tros de 1-3 års forskeld.

Så de kloge siger 3-6 år mellem en dreng og pige hvis drengen er født første + drenge tit er syg ind piger.

men ja god ord igen så ved jeg ikke helt om det passe.Anden det med sygdommen måske.

Jeg syntes i skal gør det når i mener det er tiden og lysten til nr 2 og ikke andet ind jeres valg.

Knus

Henriette mor til 3 + en stor bonus søn på 15 år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.