hvor langtid efter fik i jeres barn nr. 2. ??:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2013

morethanperfect

Anonym skriver:

jeg er en ung mor med et barn på snart 3½år gammel,

jeg har i tankerne om jeg skal have mig et barn mere på et tidspunkt,men hvorlang tid skal der gå. synes i det er fint nok med at tænke på gravitet først om cirka 3- eller 4 år hvis jeg venter 3-4 år med det så er mit barn... jo 6-7 år gammel (stor pige) hmm.. hvad tænker i med en del års forskel?, men det kan jo være der vil gå evt 1 år ekstra..! synes bare ikke selv der skal alt for mange år imellem

jeg ved godt at måske nogen herinde vil tænke hmm. det er da måske lidt fjoldet at spørge om sådan noget nu.. nu hvor det ikke lige er pt jeg skal have mit andet barn:. men håber det er fint nok skal jo spørge ellers får man jo ingen svar ikk?

hvor mange år er der mellem jeres børn...

Der er 23 mdr. i mellem vores , og det er fantastisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

tarkoflen

Jeg har ikke læst de andres svar, men her kommer min erfaring, dog ud fra egen erfaring og ikke med mine børn, for er kun gravid med den første

Der er 6,5 år mellem mig og min lillebror... Det har været fantastisk! Jeg var så gammel, at jeg forstod hvad der ligesom skete og at nogle gange, skulle min bror bare have lidt mere af mors tid end jeg kunne få, selvom mone forældre har gjort meget ud af at have tid med os begge

Jeg har altid leget med min bror, og vi har aldrig gjort ret meget i det der med at skændes... Ved ikke om det er fordi vi hver især har det temprement som vi har eller mine forældre har været gode til at opdrage os til, at det var der ingen grund til

Vi har altid haft et godt forhold, og da jeg flyttede hjemmefra, kom min bror ind og hyggede med mig i lejligheden... Så det er altså ikke skidt, at der er nogle år imellem børn

Hvis ikke vi havde den alder, som vi har, så ville jeg gerne have haft, at der var min. 4 år mellem vores børn, men det bliver nok ikke en mulighed...

Anmeld

12. marts 2013

Kløver

Det er jo meget individuelt og der er fordele og ulemper ved begge dele, her ønsker vi kort tid imellem, vi har 14 mdr mellem vores og håber vi kan ramme så der bliver ca 2 år ned til den sidste

Anmeld

12. marts 2013

henh01

Jeg har 6 år mellem nr 1 og nr 2 og der kommer til at være hhv 8½ og 2½ mellem dem og nr 3.

Rent praktisk er det fedt at have 6 års mellemrum mellem de to "store", min datter på 8 år kan hjælpe, forstå og forklare den lille en masse. De har meget glæde af hinanden fordi hun gerne gider ham og elsker at yde omsorg for ham.

MEN jeg kan ikke tage alene med dem i forlystelsespark f.eks. fordi deres nehov er vidt forskellig. Vi kan ikke alle sammen tage ind og se en film i bio fordi interessen er forskellig. Når den store må nogle ting som den lille ikke må, kan den lille ikke forstå hvorfor. Når den store har veninder med hjem vil den lille op og drille konstant og hele tiden og der er 6 år bare lige et par år eller 3 for meget ift at de alle sammen kunne lave noget sammen.

Men jeg er slet ikke ked af at det er sådan, det tvinger bare mig til at tænke lidt anderledes Vi laver meget i par/hold hvor jeg laver noget alene med dem hver især og så laver vi selvfølgelig en masse sammen alle 4 (snart 5) hvor man må tilpasse det lidt sådan at alle får noget ud af det

Anmeld

12. marts 2013

Clisolka

Anonym skriver:

jeg har i tankerne om jeg skal have mig et barn mere på et tidspunkt,men hvorlang tid skal der gå. synes i det er fint nok med at tænke på gravitet først om cirka 3- eller 4 år hvis jeg venter 3-4 år med det så er mit barn... jo 6-7 år gammel (stor pige) hmm.. hvad tænker i med en del års forskel?, men det kan jo være der vil gå evt 1 år ekstra..! synes bare ikke selv der skal alt for mange år imellem

jeg ved godt at måske nogen herinde vil tænke hmm. det er da måske lidt fjoldet at spørge om sådan noget nu.. nu hvor det ikke lige er pt jeg skal have mit andet barn:. men håber det er fint nok skal jo spørge ellers får man jo ingen svar ikk?

Der kommer til at være ca. 2 år og 11 mrd. imellem vores børn. Min datter er nu 2,5 og vi venter en lillebror/søster til sep. (hun er selv fra oktober) 

Anmeld

12. marts 2013

Hailiesmom11

Vi venter nr 2 til september og vores datter er fra 10/6-11 så der bliver 2 år og 3 mdr imellem dem.. vi synes det er perfekt aldersforskel der bliver

Anmeld

12. marts 2013

B&J

Anonym skriver:

Daniel er lige blevet 3år og jeg skal ikke have nr2 lige nu og jeg er lige blevet 26.. så jeg tager det stille og roligt

Anmeld

12. marts 2013

Tip!

Min søn er 4 1/2 år, jeg skal først have nr 2 når jeg er færdig med min uddannelse om knap 2 år. min søn vil til den tid være 6 år.. 

Så må der også gerne komme et par stykker lige i rap..  

Anmeld

12. marts 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Der er 17 mdr. imellem vores børn - planlagt.

Man skal gøre op med sig selv, at hvis der er for mange år imellem bliver det hurtigt "to ene-børn".

Anmeld

12. marts 2013

LinLin

Her er 4 år og 1 uge præcist

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.