Jeg har ikke læst de andres svar, men her kommer min erfaring, dog ud fra egen erfaring og ikke med mine børn, for er kun gravid med den første

Der er 6,5 år mellem mig og min lillebror... Det har været fantastisk! Jeg var så gammel, at jeg forstod hvad der ligesom skete og at nogle gange, skulle min bror bare have lidt mere af mors tid end jeg kunne få, selvom mone forældre har gjort meget ud af at have tid med os begge

Jeg har altid leget med min bror, og vi har aldrig gjort ret meget i det der med at skændes... Ved ikke om det er fordi vi hver især har det temprement som vi har eller mine forældre har været gode til at opdrage os til, at det var der ingen grund til
Vi har altid haft et godt forhold, og da jeg flyttede hjemmefra, kom min bror ind og hyggede med mig i lejligheden... Så det er altså ikke skidt, at der er nogle år imellem børn

Hvis ikke vi havde den alder, som vi har, så ville jeg gerne have haft, at der var min. 4 år mellem vores børn, men det bliver nok ikke en mulighed...
Anmeld