hvor langtid efter fik i jeres barn nr. 2. ??:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.318 visninger
23 svar
0 synes godt om
12. marts 2013

Anonym trådstarter

jeg er en ung mor med et barn på snart 3½år gammel,

jeg har i tankerne om jeg skal have mig et barn mere på et tidspunkt,men hvorlang tid skal der gå. synes i det er fint nok med at tænke på gravitet først om cirka 3- eller 4 år hvis jeg venter 3-4 år med det så er mit barn... jo 6-7 år gammel (stor pige) hmm.. hvad tænker i med en del års forskel?, men det kan jo være der vil gå evt 1 år ekstra..! synes bare ikke selv der skal alt for mange år imellem

jeg ved godt at måske nogen herinde vil tænke hmm. det er da måske lidt fjoldet at spørge om sådan noget nu.. nu hvor det ikke lige er pt jeg skal have mit andet barn:. men håber det er fint nok skal jo spørge ellers får man jo ingen svar ikk?

hvor mange år er der mellem jeres børn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

Christina :-)

Anonym skriver:

jeg har i tankerne om jeg skal have mig et barn mere på et tidspunkt,men hvorlang tid skal der gå. synes i det er fint nok med at tænke på gravitet først om cirka 3- eller 4 år hvis jeg venter 3-4 år med det så er mit barn... jo 6-7 år gammel (stor pige) hmm.. hvad tænker i med en del års forskel?, men det kan jo være der vil gå evt 1 år ekstra..! synes bare ikke selv der skal alt for mange år imellem

jeg ved godt at måske nogen herinde vil tænke hmm. det er da måske lidt fjoldet at spørge om sådan noget nu.. nu hvor det ikke lige er pt jeg skal have mit andet barn:. men håber det er fint nok skal jo spørge ellers får man jo ingen svar ikk?

Min søn vil være 3 år og 7 mdr til termin:-)

Anmeld

12. marts 2013

mulle85

min søn bliver 4 her i Maj og min yngste er 5 måneder nu, så der er ca 3 et halvt års forskel på dem!

Anmeld

12. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Der er ni års forskel på min storebror og mig. Og det er jeg faktisk glad for. Vi har et meget speciel men godt forhold til hinanden

Anmeld

12. marts 2013

Anonym trådstarter

tillykke med det! (:

det vil jeg os lidt ønske der var deromkring når jeg skal have mit 2. ´barn. synes det er en pasende alder omkring 3-4 års alderen hvor den lille ny kom til verden, hvad er din mening med hvis mit barn vil være omkring de 6 , & 7, år før vi planlægger det næste,

Anmeld

12. marts 2013

k&k&k&k

Anonym skriver:

Nummer 2 er ikke født endnu, men ved termin vil der være ca. 13 ½ måned mellem dem.

Så det er ikke meget, men jeg er heller ikke "ung" (25 - kæresten er 24) Vi var bare ikke i tvivl om at vi skulle have dem hurtigt efter hinanden

Så vi tager udfordringen med pseodo-tvillinger

Anmeld

12. marts 2013

Anonym trådstarter

Mulle85.

ja det er da en perfekt års mellemrum,

Marcus Maj 09! Thomas Oktober 12! elsker mine drenge og kæreste!!

Ja det er da os en perfekt års mellemrum på børnene synes jeg da helt bestemt lige som jeg skrev i teksten herunder vil jeg os ønske at jeg føder mit 2. barn når mit barn var omkring 3-4 år men der er andre ting der er i vejen, skal starte på uddannelse her om kort tid

22 marts nf
Citér indlæg Anmeld indlæg
 jep man kan jo få lige meget glæde af hinanden selv om der er nogle års mellemrum som søskende. 

har du selv børn?:0)

k&k&k

Denne profil er PLUSmedlem
 det var da lige noget af en håndfuld. skønt for jer med twillinger!

Anmeld

12. marts 2013

MortilElias2010

Vi er ikke helt unge mere (34 på torsdag og min mand 41) og vi har snakket om at forsøge når Elias er 4-5-6 år. 

Mellem mig og min storebror er der 7 år, passende. Mellem min ældste lillebror og jeg er der 5-6-7 år. Mellem min lillesøster og jeg er der 7-8-9 år og min yngste lillebror og jeg er der 10-11-12-13 år (hurra for mig og min hukommelse ) men ikke desto mindre så har vi haft virkelig god nytte af hinanden i ungsomsårene  Så har man i forvejen et balanceret forhold i familien, så betyder alderen ikke meget og vi frygter dermed ikke at der kommer flere år imellem vores børn. Den eneste ulempe pt er at jeg har en udløbsdato. Så hvis vi tager udgangspunkt i den så skal det nok gå 

Anmeld

12. marts 2013

Benjamins'mor

Vi venter nr 2 nu, Benjamin bliver 3 år 3-4 mdr efter jeg har født.

Anmeld

12. marts 2013

mulle85

Anonym skriver:

Mulle85.

ja det er da en perfekt års mellemrum,

Marcus Maj 09! Thomas Oktober 12! elsker mine drenge og kæreste!!

Ja det er da os en perfekt års mellemrum på børnene synes jeg da helt bestemt lige som jeg skrev i teksten herunder vil jeg os ønske at jeg føder mit 2. barn når mit barn var omkring 3-4 år men der er andre ting der er i vejen, skal starte på uddannelse her om kort tid

22 marts nf
Citér indlæg Anmeld indlæg
 jep man kan jo få lige meget glæde af hinanden selv om der er nogle års mellemrum som søskende. 

har du selv børn?:0)

k&k&k

Denne profil er PLUSmedlem
 det var da lige noget af en håndfuld. skønt for jer med twillinger!

mine har i hvertfald glæde af hinanden, så synes det er en fin aldersforskel!

det kan jeg godt se så, men man kan jo godt blive gravid under uddannelse også fortsætte efter barsel hvis endelig det er, skal i gang med min igen efter barsel!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.