Tatovering bag øret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2013

christina92

Jeg har skilning i venstre side og tatoveringen bag højre øre  men tænkte nu ikke så meget over det med skilningen. Har en sommerfugl på venstre håndled så ville gerne have den bag øret i modsatte side

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

lilledittemor

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg skal have lavet en tatovering bag øret i dag, men nu er jeg kommet i tvivl om hvilken side jeg skal have den lavet i

Jeg havde tænkt at den skulle være bag højre øre. Men nu ved jeg ikke helt jeg har min skilning i venstre side, så har jo mest hår i højre side. Vil det så ikke se bedre ud at have den i venstre side?

Hvad tænker I?

Jeg har bagved højre øre og har skilning i venstre side

Den gjorde slet ikke ondt at få lavet og jeg glemmer at jeg har den.
Man kan kun se den når håret er oppe og man står bagved mig

Anmeld

12. marts 2013

chael

Jeg har min bag højre øre

Anmeld

12. marts 2013

Anonym trådstarter

christina92 skriver:

Jeg har skilning i venstre side og tatoveringen bag højre øre  men tænkte nu ikke så meget over det med skilningen. Har en sommerfugl på venstre håndled så ville gerne have den bag øret i modsatte side

Tak for svar jeg fik den lavet i venstre, da jeg har noget på højre håndled så syntes jeg det ville være pænest der.

Anmeld

12. marts 2013

Anonym trådstarter

Ditte_Marie skriver:

Jeg har bagved højre øre og har skilning i venstre side

Den gjorde slet ikke ondt at få lavet og jeg glemmer at jeg har den.
Man kan kun se den når håret er oppe og man står bagved mig

Tak for svar

Jeg fik den lavet i venstre side. Nej man kan slet ikke se den selv, ikke uden spejl

Anmeld

12. marts 2013

Anonym trådstarter

chael skriver:

Jeg har min bag højre øre

Tak for svar

Anmeld

12. marts 2013

wamse

Anonym skriver:

Okay men har besluttet mig for at få den lavet i venstre side. Det synes jeg vil se bedst ud til mit hovede altså

For mig havde det ingen betydning hvilket øre kom bag Jeg skifter jo frisurer en gang imellem, og så ville det alligevel ikke give mening i forhold til, hvor tussen sad

Anmeld

12. marts 2013

Anonym trådstarter

wamse skriver:

For mig havde det ingen betydning hvilket øre kom bag Jeg skifter jo frisurer en gang imellem, og så ville det alligevel ikke give mening i forhold til, hvor tussen sad

Jeg besluttede mig også ud fra, at jeg har noget på højre håndled, så syntes jeg det skabte mere balance at få den bag venstre

Anmeld

12. marts 2013

Bertris

Jeg har skilning i venstre side, og min bag venstre øre (to bogstaver) 

men uanset hvad kan man ikke rigtig se den når jeg har løst hår, ville man heller ikke hvis den sad i venstre side. 
så det kommer også an på hvor bag øret den sidder, men måske skulle du overveje "balancen" af tatoveringer du har  
f.eks. så du ikke kun har alle dine tatoveringer i højre eller venstre side  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.