Tatovering bag øret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.193 visninger
38 svar
7 synes godt om
12. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg skal have lavet en tatovering bag øret i dag, men nu er jeg kommet i tvivl om hvilken side jeg skal have den lavet i

Jeg havde tænkt at den skulle være bag højre øre. Men nu ved jeg ikke helt jeg har min skilning i venstre side, så har jo mest hår i højre side. Vil det så ikke se bedre ud at have den i venstre side?

Hvad tænker I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

Dorthe1986

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg skal have lavet en tatovering bag øret i dag, men nu er jeg kommet i tvivl om hvilken side jeg skal have den lavet i

Jeg havde tænkt at den skulle være bag højre øre. Men nu ved jeg ikke helt jeg har min skilning i venstre side, så har jo mest hår i højre side. Vil det så ikke se bedre ud at have den i venstre side?

Hvad tænker I?

Jeg tænker, at det kommer an på om du har behov for at kunne skjule den. Altså for eksempel i forbindelse med job eller andet. For den vil jo nok være nemmere at skjule i den side med meget hår

Og hvis du ikke har brug for at skjule den, ja så få den lavet i den side hvor den kan ses

Anmeld

12. marts 2013

KarinOM

Hmm, jeg ved sørme ikke hvilken side du skal vælge :-) 

Men, uden at lege politimand, vil jeg lige skrive, at det er ulovligt at tatovere nogen i ansigtet i Danmark (den der gør det, risikerer fængselsstraf). Så med mindre du tager til udlandet og får det gjort, kan du kun få det gjort af en ikke autoriseret...så får din egen skyld: Vær nu sikker på at vedkommende ved hvad han/hun gør! 

Jeg vil virkelig ikke lege politi...men synes blot du skal vide det (hvilket du sikkert gør i forvejen). Håber du bliver glad for din nye tattoo trods alt!

Anmeld

12. marts 2013

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Jeg tænker, at det kommer an på om du har behov for at kunne skjule den. Altså for eksempel i forbindelse med job eller andet. For den vil jo nok være nemmere at skjule i den side med meget hår

Og hvis du ikke har brug for at skjule den, ja så få den lavet i den side hvor den kan ses

Det har du nok ret i

Altså den vil jo altid kunne skjules i begge sider, når jeg har håret til at hænge ned, men når det sættes op, kan man jo altid se det. Og så tænker jeg om ikke det måske vil se bedst ud i venstre side, når håret er opsat

Anmeld

12. marts 2013

AlberteSophie

Jeg har en bag venstre øre, tænker faktisk ikke på den før andre siger "ej du har en ballon bag øret" tit glemmer jeg pg det er venstre eller højre den sidder i. Og tror på du vil få det lige sådan

Anmeld

12. marts 2013

Anonym trådstarter

KarinOM skriver:

Men, uden at lege politimand, vil jeg lige skrive, at det er ulovligt at tatovere nogen i ansigtet i Danmark (den der gør det, risikerer fængselsstraf). Så med mindre du tager til udlandet og får det gjort, kan du kun få det gjort af en ikke autoriseret...så får din egen skyld: Vær nu sikker på at vedkommende ved hvad han/hun gør! 

Jeg vil virkelig ikke lege politi...men synes blot du skal vide det (hvilket du sikkert gør i forvejen). Håber du bliver glad for din nye tattoo trods alt!

Jeg ved det godt det er ulovligt i Danmark

Jeg er sikker på det er et ordentligt sted. Har fået lavet der før og efter min overbevisning er det jo op til tatovøren om må vælge, om de vil det eller ej

Anmeld

12. marts 2013

Anonym trådstarter

AlberteSophie skriver:

Jeg har en bag venstre øre, tænker faktisk ikke på den før andre siger "ej du har en ballon bag øret" tit glemmer jeg pg det er venstre eller højre den sidder i. Og tror på du vil få det lige sådan

Hvilken side har du din skilning i?

Jeg har også en på håndleddet, den glemmer jeg tit får nogle gange et helt chok, og tror der sidder en edderkop eller noget

Anmeld

12. marts 2013

KarinOM

Anonym skriver:

Jeg ved det godt det er ulovligt i Danmark

Jeg er sikker på det er et ordentligt sted. Har fået lavet der før og efter min overbevisning er det jo op til tatovøren om må vælge, om de vil det eller ej

Ok :-) Jeg er faktisk af samme holdning som dig...og synes det kan se rigtigt fedt ud med en lille tusch bag øret :-)

Men hvis nu du ikke vidste det, syntes jeg bare du skulle vide det...hurra for min trang til at oplyse folk ;-) 

Anmeld

12. marts 2013

Dorthe1986

Anonym skriver:

Det har du nok ret i

Altså den vil jo altid kunne skjules i begge sider, når jeg har håret til at hænge ned, men når det sættes op, kan man jo altid se det. Og så tænker jeg om ikke det måske vil se bedst ud i venstre side, når håret er opsat

Jamen så skal du havde den i venstre synes jeg

Anmeld

12. marts 2013

Dinna88

KarinOM skriver:

90 % af alle tatovører gør det alligevel - særligt når det er noget så simpelt som en lille een bag øret Så det behøver bestemt ikke være af een, der ikke har en shop m.m.

Til TS: Jeg synes du skal få den i modsatte side af skildningen. Det giver en bedre balance (i mine øjne)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.