Tatovering bag øret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2013

AlberteSophie

Anonym skriver:

Hvilken side har du din skilning i?

Jeg har også en på håndleddet, den glemmer jeg tit får nogle gange et helt chok, og tror der sidder en edderkop eller noget

Når okay, jeg har det kun sådan med den bag øret, de andre ser jeg på hverdag.

min skilning er i højre side, så mest hår i venstre. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

Anonym trådstarter

KarinOM skriver:

Ok :-) Jeg er faktisk af samme holdning som dig...og synes det kan se rigtigt fedt ud med en lille tusch bag øret :-)

Men hvis nu du ikke vidste det, syntes jeg bare du skulle vide det...hurra for min trang til at oplyse folk ;-) 

Haha det er helt fint

Jeg har også haft mange betænkninger ved det, og turde ikke helt spørge om de ville lave det, men så tog jeg mig sammen og spurgte, og det ville de gerne.

Anmeld

12. marts 2013

Anonym trådstarter

AlberteSophie skriver:

Når okay, jeg har det kun sådan med den bag øret, de andre ser jeg på hverdag.

min skilning er i højre side, så mest hår i venstre. 

Okay, tak

Anmeld

12. marts 2013

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

90 % af alle tatovører gør det alligevel - særligt når det er noget så simpelt som en lille een bag øret Så det behøver bestemt ikke være af een, der ikke har en shop m.m.

Til TS: Jeg synes du skal få den i modsatte side af skildningen. Det giver en bedre balance (i mine øjne)

Tak for svar
Mener du så, at når har skilningen i venstre side (så mest hår er i højre side) så skal den være i højre side?

Anmeld

12. marts 2013

Michelle88

Jeg valgte at få min bag højre øre, da jeg har to øreringe i det øre og har tre i det venstre øre.. Så synes jeg at det var pænest sådan, hvis det giver mening Da jeg har min skilning midt i, gik jeg ikke efter det..

Anmeld

12. marts 2013

Anonym trådstarter

Michelle88 skriver:

Jeg valgte at få min bag højre øre, da jeg har to øreringe i det øre og har tre i det venstre øre.. Så synes jeg at det var pænest sådan, hvis det giver mening Da jeg har min skilning midt i, gik jeg ikke efter det..

Okay, tak

Anmeld

12. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg skal have lavet en tatovering bag øret i dag, men nu er jeg kommet i tvivl om hvilken side jeg skal have den lavet i

Jeg havde tænkt at den skulle være bag højre øre. Men nu ved jeg ikke helt jeg har min skilning i venstre side, så har jo mest hår i højre side. Vil det så ikke se bedre ud at have den i venstre side?

Hvad tænker I?

Jeg har bag i højre øre.

Anmeld

12. marts 2013

Anonym trådstarter

MiichellaMalou skriver:

Jeg har bag i højre øre.

Og i hvilken side har du din skilning?

Anmeld

12. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Og i hvilken side har du din skilning?

Det forskelligt og som regel er mit hår sat op

Anmeld

12. marts 2013

Anonym trådstarter

MiichellaMalou skriver:

Det forskelligt og som regel er mit hår sat op

Okay

Åh jeg syntes det er svært. Jeg har også stort set altid mit hår sat op, men har det tit sat op sådan så skilningen stadig kan ses i venstre side.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.