Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Hvilken side har du din skilning i? Jeg har også en på håndleddet, den glemmer jeg tit får nogle gange et helt chok, og tror der sidder en edderkop eller noget
Hvilken side har du din skilning i? Jeg har også en på håndleddet, den glemmer jeg tit får nogle gange et helt chok, og tror der sidder en edderkop eller noget
Når okay, jeg har det kun sådan med den bag øret, de andre ser jeg på hverdag.
min skilning er i højre side, så mest hår i venstre.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
KarinOM skriver: Ok :-) Jeg er faktisk af samme holdning som dig...og synes det kan se rigtigt fedt ud med en lille tusch bag øret :-) Men hvis nu du ikke vidste det, syntes jeg bare du skulle vide det...hurra for min trang til at oplyse folk ;-)
Ok :-) Jeg er faktisk af samme holdning som dig...og synes det kan se rigtigt fedt ud med en lille tusch bag øret :-)
Men hvis nu du ikke vidste det, syntes jeg bare du skulle vide det...hurra for min trang til at oplyse folk ;-)
AlberteSophie skriver: Når okay, jeg har det kun sådan med den bag øret, de andre ser jeg på hverdag. min skilning er i højre side, så mest hår i venstre.
Dinna88 skriver: 90 % af alle tatovører gør det alligevel - særligt når det er noget så simpelt som en lille een bag øret Så det behøver bestemt ikke være af een, der ikke har en shop m.m. Til TS: Jeg synes du skal få den i modsatte side af skildningen. Det giver en bedre balance (i mine øjne)
90 % af alle tatovører gør det alligevel - særligt når det er noget så simpelt som en lille een bag øret Så det behøver bestemt ikke være af een, der ikke har en shop m.m.
Til TS: Jeg synes du skal få den i modsatte side af skildningen. Det giver en bedre balance (i mine øjne)
Michelle88 skriver: Jeg valgte at få min bag højre øre, da jeg har to øreringe i det øre og har tre i det venstre øre.. Så synes jeg at det var pænest sådan, hvis det giver mening Da jeg har min skilning midt i, gik jeg ikke efter det..
Jeg valgte at få min bag højre øre, da jeg har to øreringe i det øre og har tre i det venstre øre.. Så synes jeg at det var pænest sådan, hvis det giver mening Da jeg har min skilning midt i, gik jeg ikke efter det..
Anonym skriver: Hej piger Jeg skal have lavet en tatovering bag øret i dag, men nu er jeg kommet i tvivl om hvilken side jeg skal have den lavet i Jeg havde tænkt at den skulle være bag højre øre. Men nu ved jeg ikke helt jeg har min skilning i venstre side, så har jo mest hår i højre side. Vil det så ikke se bedre ud at have den i venstre side? Hvad tænker I?
Hej piger Jeg skal have lavet en tatovering bag øret i dag, men nu er jeg kommet i tvivl om hvilken side jeg skal have den lavet i Jeg havde tænkt at den skulle være bag højre øre. Men nu ved jeg ikke helt jeg har min skilning i venstre side, så har jo mest hår i højre side. Vil det så ikke se bedre ud at have den i venstre side? Hvad tænker I?
MiichellaMalou skriver: Jeg har bag i højre øre.
Jeg har bag i højre øre.
Anonym skriver: Og i hvilken side har du din skilning?
Og i hvilken side har du din skilning?
MiichellaMalou skriver: Det forskelligt og som regel er mit hår sat op
Det forskelligt og som regel er mit hår sat op
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128