opskrifter med havergryn eller mælk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
B&J skriver:

nej fik snakket med dem omkring mit hår, da daniel sad der her i lørdags, og de syntes jeg skal ha klippet til skulderen for at få mit andet hår til et følge med ellers kort kort.... så skal finde ud af hvad jeg vil når engang jeg kommer så langt, mine uger har været lidt håre for har ikke vist havd jeg skulle ang praktik er under kommunen og idag kom dommen jeg bliver forlænget og det er dejligt, men stadig skuffet over min nye sagsbehandler ikke har kontaktet mig det er 3 uger siden nu, og har fået afvide 3 gange hun vil kontakte mig, men nu ved jeg hvad jeg skal fra mandag så tænker jeg mere klart igen

Ja det er da for dårligt at du ik har hørt fra hende! Men hvor er det fedt at du har fået forlænget din praktik. Det er bare dejligt at der er styr på tingene!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

B&J

StineW79 skriver:

Ja det er da for dårligt at du ik har hørt fra hende! Men hvor er det fedt at du har fået forlænget din praktik. Det er bare dejligt at der er styr på tingene!! Vh stine

du kan tro jeg er glad hende bossen fra sofen kom og sagde jeg har bestemt du skal blive i 13 uger mere for vi kan slet ikke undvære dig hold kæft hvor blev jeg glad og alle var glade for jeg skulle blive ville bare ønske de kunne ansætte mig´, men har desværre ikke en uddannelse omkring det øv øv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.