opskrifter med havergryn eller mælk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2013

Miss Church

B&J skriver:

jaaa vi har såååå meget havergryn og mælk jaa vi har været lidt for hurtige her hjemme eller lidt for trætte

men søger jeres bedste opskrifter med havergryn eller mælk

Jeg laver boller, hvor der er havregrød i De bliver super gode! Og smager som nybagte i flere dage. Desuden er de stadig rigtig gode efter at de har været på frost 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi bruger altid havregryn og lidt mælk i frikadeller. Laver det med kyllingefars, masser af friske krydderurter, et æg, lidt mælk og havregryn. 

Og ellers bager jeg tit med havregryn. Vh stine

Anmeld

11. marts 2013

B&J

Roselil skriver:

Nå ok, det vidste jeg ikke. Jeg har nogle gange bagt pandekager på en slip let pande helt uden fedstof. Det kan lade sig gøre og hvis det er små klatter er de ikke svære at vende

Ved du hvad det ser så godt ud slog det lige op så må stege dem i lidt olie også lad dem suge på papir for det skal smages

Anmeld

11. marts 2013

B&J

Miss Church skriver:

Jeg laver boller, hvor der er havregrød i De bliver super gode! Og smager som nybagte i flere dage. Desuden er de stadig rigtig gode efter at de har været på frost 

bliver de ikke ved med at være klisteret???

Anmeld

11. marts 2013

B&J

StineW79 skriver:

Vi bruger altid havregryn og lidt mælk i frikadeller. Laver det med kyllingefars, masser af friske krydderurter, et æg, lidt mælk og havregryn. 

Og ellers bager jeg tit med havregryn. Vh stine

jeg skal til at prøve at bage med havergryn

Anmeld

11. marts 2013

Miss Church

B&J skriver:

bliver de ikke ved med at være klisteret???

Nej de bliver rigtig gode Efter jeg har fundet den opskrift, laver jeg altid de boller. Alle elsker dem 

Anmeld

11. marts 2013

B&J

Miss Church skriver:

Nej de bliver rigtig gode Efter jeg har fundet den opskrift, laver jeg altid de boller. Alle elsker dem 

når du lige får tid og har født må du sende mig den opskrift

Anmeld

11. marts 2013

Miss Church

B&J skriver:

når du lige får tid og har født må du sende mig den opskrift

Det skal jeg gøre

Anmeld

11. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
B&J skriver:

jeg skal til at prøve at bage med havergryn

Uha lyder lækkert!! 

Fik du endelig ny frisure?? Vh stine

Anmeld

11. marts 2013

B&J

StineW79 skriver:

Uha lyder lækkert!! 

Fik du endelig ny frisure?? Vh stine

nej fik snakket med dem omkring mit hår, da daniel sad der her i lørdags, og de syntes jeg skal ha klippet til skulderen for at få mit andet hår til et følge med ellers kort kort.... så skal finde ud af hvad jeg vil når engang jeg kommer så langt, mine uger har været lidt håre for har ikke vist havd jeg skulle ang praktik er under kommunen og idag kom dommen jeg bliver forlænget og det er dejligt, men stadig skuffet over min nye sagsbehandler ikke har kontaktet mig det er 3 uger siden nu, og har fået afvide 3 gange hun vil kontakte mig, men nu ved jeg hvad jeg skal fra mandag så tænker jeg mere klart igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.