Igen sillikonebryster :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2013

AnthonsMor

LilleLene skriver:

ja det ved jeg, kommer selv fra viborg, syntes bare de er dyre

Jaa.. Jeg tror bare ikke du kan få det ret meget billigere herhjemme.. Så skal du til udlandet tror jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

Zelinasmor

LilleLene skriver:

ej forstår godt det bliver betalt, det er da ikke sjovt

Det ødelagde min selvtillid i hvert fald. 

Anmeld

11. marts 2013

LilleLene

Martsbaby skriver:

Jaa.. Jeg tror bare ikke du kan få det ret meget billigere herhjemme.. Så skal du til udlandet tror jeg

har set nogle  steder

Anmeld

11. marts 2013

AnthonsMor

LilleLene skriver:

har set nogle  steder

Nå okay

Anmeld

12. marts 2013

Storgaard & Lillegaard

LilleLene skriver:

had nu hvis de ikke er flotte mere efter din graviditet ?

Jeg kan godt leve med en mindre forandring, fylder forsvinder jo ingen steder. Og det er ikke særlig tit de bliver meget grimme, og ikke når de ligger under musklen, og HVIS så skal de bare laves igen

Anmeld

12. marts 2013

LilleLene

Storgaard & Lillegaard skriver:

Jeg kan godt leve med en mindre forandring, fylder forsvinder jo ingen steder. Og det er ikke særlig tit de bliver meget grimme, og ikke når de ligger under musklen, og HVIS så skal de bare laves igen

okay

Anmeld

12. marts 2013

Christina89

LilleLene skriver:

fedt

hvornår fik du dem lavet... Og hvorfor hvis jeg må spørger ?

Jeg fik dem lavet i april 2010  

Jeg har egentlig altid haft den mening, at silikonebryster er noget af det flotteste man kan få som kvinde, men jeg brugte str. 65F, inden jeg fik dem lavet, hvorfor jeg ikke synes, der var nogen grund til det. Så tabte jeg mig pludselig helt vildt på grund af noget sygdom (fra 60 kg til 48 kg), hvor mine bryster ikke var andet end små bistik, og de hang på trods af, at jeg altså kun var 20-21 år på det tidspunkt!! Så på den baggrund besluttede jeg mig for, at nu skulle det være. Det har altid været en drøm (mærkeligt, I know), og det er simpelthen det bedste, jeg nogensinde har gjort for mig selv

Anmeld

13. marts 2013

LilleLene

Christina89 skriver:

Jeg fik dem lavet i april 2010  

Jeg har egentlig altid haft den mening, at silikonebryster er noget af det flotteste man kan få som kvinde, men jeg brugte str. 65F, inden jeg fik dem lavet, hvorfor jeg ikke synes, der var nogen grund til det. Så tabte jeg mig pludselig helt vildt på grund af noget sygdom (fra 60 kg til 48 kg), hvor mine bryster ikke var andet end små bistik, og de hang på trods af, at jeg altså kun var 20-21 år på det tidspunkt!! Så på den baggrund besluttede jeg mig for, at nu skulle det være. Det har altid været en drøm (mærkeligt, I know), og det er simpelthen det bedste, jeg nogensinde har gjort for mig selv

sådan har jeg dt også

Anmeld

13. marts 2013

Loa

xoxotasha skriver:

Jeg fik mine betalt "af staten" 

Grundet handicap.. Jeg har 200ML i den ene og 300ML i den anden.

Fik lavet dem på Grindsted sygehus. De var SÅ flotte indtil jeg havde fået min datter. Ikke grundet graviditet og amning, men pga vægtøgning. Kirurgen sagde at man maks må svinge 5 kg med

vægten, ellers kommer det til at se mærkeligt ud. Og det gør mine i den grad. De ser forfærdelige ud. Men jeg skal så have dem lavet igen når jeg er færdig med at få børn og har nået normal BMI (det er et krav når staten betaler) 

Så staten betaler både før og efter??

Anmeld

13. marts 2013

pussekat

hejsa
jeg kan ikke få min lave selv om jeg her tabe mig 81 kg læge sige a det ikke være når staten skulle betalt og alle andet kan få i hoved og r... for at sige det på godt dk og får det jeg fik lave min mave være fordi jeg her en sygdom som gør jeg tage på og selv det er ikke nok til at få den lave skal selv betalt det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.