Igen sillikonebryster :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2013

LilleLene

gædde/gitte skriver:

rolig snuske  hendes blev lavet for 2-3 år siden, så det tilbud skal nok være der til den tid også  

det hiver bare i en, når man ser sådan et tilbud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

Lusi

LilleLene skriver:

så du har fåer barn efter dem ?
hvorfor fik du dem lavet ?

hvad sker der hvis de ikke bliver skiftet hver 10. år ?

De bliver porøse.. Altså der kan jo godt gå hul i dem og det er der bare større chance for, jo ældre de bliver

Anmeld

11. marts 2013

LilleLene

Lusi skriver:

De bliver porøse.. Altså der kan jo godt gå hul i dem og det er der bare større chance for, jo ældre de bliver

okay tak

Anmeld

11. marts 2013

Zelinasmor

LilleLene skriver:

Hvor har i fået lavet dem, hvor meget har i i, og hvad har i givet ???

åååårh jeg har bare lyst til at få dem lavet NU :/ skal lige have et barn mere inden de bliver lavet... Men øv hvor jeg HADER mine bryster, så de næste 3 år må bare gerne så MEGA stærkt, så jeg kan få lavet babser

Jeg fik mine betalt "af staten" 

Grundet handicap.. Jeg har 200ML i den ene og 300ML i den anden.

Fik lavet dem på Grindsted sygehus. De var SÅ flotte indtil jeg havde fået min datter. Ikke grundet graviditet og amning, men pga vægtøgning. Kirurgen sagde at man maks må svinge 5 kg med

vægten, ellers kommer det til at se mærkeligt ud. Og det gør mine i den grad. De ser forfærdelige ud. Men jeg skal så have dem lavet igen når jeg er færdig med at få børn og har nået normal BMI (det er et krav når staten betaler) 

Anmeld

11. marts 2013

piap

en af mine veninder har fået lavet flere ting her

http://www.luxuskirurgi.eu/index.php/dk/ 

og det er virkelig prof det de laver... har selv overvejet at tage der over når jeg er færdig med at være gravid og amme

Anmeld

11. marts 2013

FrkDitte

LilleLene skriver:

åååårh jeg har bare lyst til at få dem lavet NU :/ skal lige have et barn mere inden de bliver lavet... Men øv hvor jeg HADER mine bryster, så de næste 3 år må bare gerne så MEGA stærkt, så jeg kan få lavet babser

Hey!

Jeg fik mine lavet for 6 år siden hos Aros Privathospital i Århus. 

Gav 27.500 kr (inkl. 1 overnatning på hospitalet) for 300 ml i hvert .  Gik fra en halvflad B-skål til en lækker D-skål.

Tror priserne er steget lidt...

Min kæreste som jeg mødte for 3 år siden, kunne ikke se eller mærke de var "falske", så de ser meget naturlige ud. 

Nu venter vi 1. barn og jeg er lidt spændt med amning og hvordan de ser ud efter amningen er overstået. (Heldigvis har kæresten givet mig carte blanche til diverse operationer, hvis jeg ligner noget der er løgn bagefter.. og det er da det mindste han kan gøre )

D.

Anmeld

11. marts 2013

AnthonsMor

LilleLene skriver:

På privatsygehuset i Viborg kan du få lavet!

Kender en der lige har fået lavet, var det for 31 eller 33 tusinde

Anmeld

11. marts 2013

Storgaard & Lillegaard

LilleLene skriver:

Jeg skal have lavet mine på søndag hos nygart.
Jeg skal have 375 ml i og det har kostet mig 33500 inkl forsikring for kapseldannelse.
Jeg har valgt at få dem lavet nu, selvom jeg skal have et barn mere om 1,5 - 2 års tid. Jeg ser ingen grund til at vente

Anmeld

11. marts 2013

Storgaard & Lillegaard

LilleLene skriver:

Jeg skal have lavet mine på søndag hos nygart.
Jeg skal have 375 ml i og det har kostet mig 33500 inkl forsikring for kapseldannelse.
Jeg har valgt at få dem lavet nu, selvom jeg skal have et barn mere om 1,5 - 2 års tid. Jeg ser ingen grund til at vente

Anmeld

11. marts 2013

LilleLene

xoxotasha skriver:

Jeg fik mine betalt "af staten" 

Grundet handicap.. Jeg har 200ML i den ene og 300ML i den anden.

Fik lavet dem på Grindsted sygehus. De var SÅ flotte indtil jeg havde fået min datter. Ikke grundet graviditet og amning, men pga vægtøgning. Kirurgen sagde at man maks må svinge 5 kg med

vægten, ellers kommer det til at se mærkeligt ud. Og det gør mine i den grad. De ser forfærdelige ud. Men jeg skal så have dem lavet igen når jeg er færdig med at få børn og har nået normal BMI (det er et krav når staten betaler) 

er det fordi de er 2 forskellige størrelser ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.