Igen sillikonebryster :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2013

LilleLene

FrkDitte skriver:

Hey!

Jeg fik mine lavet for 6 år siden hos Aros Privathospital i Århus. 

Gav 27.500 kr (inkl. 1 overnatning på hospitalet) for 300 ml i hvert .  Gik fra en halvflad B-skål til en lækker D-skål.

Tror priserne er steget lidt...

Min kæreste som jeg mødte for 3 år siden, kunne ikke se eller mærke de var "falske", så de ser meget naturlige ud. 

Nu venter vi 1. barn og jeg er lidt spændt med amning og hvordan de ser ud efter amningen er overstået. (Heldigvis har kæresten givet mig carte blanche til diverse operationer, hvis jeg ligner noget der er løgn bagefter.. og det er da det mindste han kan gøre )

D.

fedt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

LilleLene

Martsbaby skriver:

På privatsygehuset i Viborg kan du få lavet!

Kender en der lige har fået lavet, var det for 31 eller 33 tusinde

ja det ved jeg, kommer selv fra viborg, syntes bare de er dyre

Anmeld

11. marts 2013

LilleLene

Storgaard & Lillegaard skriver:

Jeg skal have lavet mine på søndag hos nygart.
Jeg skal have 375 ml i og det har kostet mig 33500 inkl forsikring for kapseldannelse.
Jeg har valgt at få dem lavet nu, selvom jeg skal have et barn mere om 1,5 - 2 års tid. Jeg ser ingen grund til at vente

had nu hvis de ikke er flotte mere efter din graviditet ?

Anmeld

11. marts 2013

LilleLene

piap skriver:

en af mine veninder har fået lavet flere ting her

http://www.luxuskirurgi.eu/index.php/dk/ 

og det er virkelig prof det de laver... har selv overvejet at tage der over når jeg er færdig med at være gravid og amme

det er godt nok også billigt

Anmeld

11. marts 2013

piap

LilleLene skriver:

det er godt nok også billigt

jep og de er pisse dygtige.. man kommertil forundersøgelse i danmark  og de snakker dansk derovre, det synes jeg er en fordel, for selv om jeg udemærket forstår engelsk og snakker det, så vil der altid noget der går tabt

Anmeld

11. marts 2013

Christina89

Jeg har fået mine lavet på en lille privatklinik i Aarhus, hun hedder Jette Kiil (det var så hendes datter, der opererede mig). Jeg gav 35.000 kr. med forundersøgelsen og fik 420 ml i hvert bryst. Er SINDSSYGT glade for mine og har ikke et sekund fortrudt det!!  

Men det var et rigtig fint sted, de kan kun have 3 af gangen, og man bliver passet og plejet hele dagen, til man er klar til at komme hjem om aftenen. Kan varmt anbefales

Anmeld

11. marts 2013

Zelinasmor

LilleLene skriver:

er det fordi de er 2 forskellige størrelser ?

Jeg havde kun et bryst faktisk. Den ene side var helt flad. Kunne ikke passe en A. Den anden fyldte en B skål ud. Det er medfødt.

Næsten alle har forskellig størrelse bryster. Men det skal være et handicap før de godkender pga størrelsesforskel.

Kan ikke huske hvad det hedder. Et eller andet syndrom. Min søster har det også 

Anmeld

11. marts 2013

LilleLene

piap skriver:

jep og de er pisse dygtige.. man kommertil forundersøgelse i danmark  og de snakker dansk derovre, det synes jeg er en fordel, for selv om jeg udemærket forstår engelsk og snakker det, så vil der altid noget der går tabt

ej hvor fedt

Anmeld

11. marts 2013

LilleLene

xoxotasha skriver:

Jeg havde kun et bryst faktisk. Den ene side var helt flad. Kunne ikke passe en A. Den anden fyldte en B skål ud. Det er medfødt.

Næsten alle har forskellig størrelse bryster. Men det skal være et handicap før de godkender pga størrelsesforskel.

Kan ikke huske hvad det hedder. Et eller andet syndrom. Min søster har det også 

ej forstår godt det bliver betalt, det er da ikke sjovt

Anmeld

11. marts 2013

LilleLene

Christina89 skriver:

Jeg har fået mine lavet på en lille privatklinik i Aarhus, hun hedder Jette Kiil (det var så hendes datter, der opererede mig). Jeg gav 35.000 kr. med forundersøgelsen og fik 420 ml i hvert bryst. Er SINDSSYGT glade for mine og har ikke et sekund fortrudt det!!  

Men det var et rigtig fint sted, de kan kun have 3 af gangen, og man bliver passet og plejet hele dagen, til man er klar til at komme hjem om aftenen. Kan varmt anbefales

fedt

hvornår fik du dem lavet... Og hvorfor hvis jeg må spørger ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.