Har lige totalskadet en papkasse!! grrr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2013

BigHope13

gædde/gitte skriver:

testede i morges... fordi jeg bare ikke kunne vente.... men den var negativ, så.... men må håbe at bp på fredag siger noget andet.... ellers må min mand ha en nødpakke : ørepropper, skridtbeskytter og lykkepiller!

der kan ske meget inden fredag håber den er der, ellers lyder det til manden få finde sikkerheds udstyret frem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

Jibbe

Hmm Sæby så - der skal jeg nok også levere chokolade

Anmeld

11. marts 2013

gædde/gitte

Jibbe skriver:

Hmm Sæby så - der skal jeg nok også levere chokolade

du skal køre lidt længere  .... ledetråd:  en legmesdel  

Anmeld

11. marts 2013

Jibbe

Hals så

Anmeld

11. marts 2013

gædde/gitte

Jibbe skriver:

Hals så

Anmeld

11. marts 2013

gædde/gitte

Har proviant med i morgen en plade marabou med daim, så satser jeg på en god dag

Anmeld

28. august 2013

FrkRaarup

gædde/gitte skriver:

GRRRRRRRRRRR!!!!!! er pisse monster sur i dag!!...også i dag

Hvis ikke min blodprøve er positiv på fredag, så er jeg sgu bange for jeg begår mord NÅR JEG BLIVER GRAVID  ........ kan man sygemelde sig pga arrigskab?!

Jeg har de sygeste humørsvingninger! og de bliver værre og værre!!

Har lige sagt "hej" til 2 kunder, som bare vendte sig og gloede på mig uden at gengælde min hilsen! så hilste jeg igen, samme resultat!  fandme uopdragent og overlegent- gik direkte ud og smadrede en papkasse på lageret, med min str 40 ! ellers havde jeg simpelthen sagt " HVIS I IKKE KAN HILSE!! SÅ GIDER JEG SATME IKKE HJÆLPE JER, KÆLLINGER!!"   

Min lunte er bare mikroskopisk lille og jeg er KANON træt....fandme uheldigt når man står i butik

I weekenden bed jeg hovedet af manden, fordi han ikke smed alt han havde i hænderne og hjalp mig med, at få købmandsvarene ud af bilen... det blev sgu ikke bedre da han grinte af mig

Prøver at tælle til 3. men bloder koger op og jeg har VIRKELIG svært ved at holde KÆFT!

ej hjæææælp er ved at løbe tør for papkasser, og det virker kun i 20 min, så er jeg et monster igen!!

Hvor er du sød

Kan sagtens følge dig. Jeg bliver også herre sur hvis folk ikke hengælder min hilsen, og jeg er ikke enganggravid

Anmeld

28. august 2013

Kløver

Er da forståeligt, hormoner eller ej, så er det da mega mangel på opdragelse og alm pli . Synes ofte folk er uopdragne når de handler.   Krydser for gode nyheder fredag 

Anmeld

28. august 2013

Capri Sonne

Maja84 skriver:

Er da forståeligt, hormoner eller ej, så er det da mega mangel på opdragelse og alm pli . Synes ofte folk er uopdragne når de handler.   Krydser for gode nyheder fredag 

Det er en ret gammel tråd

Anmeld

28. august 2013

Kløver

Capri Sonne skriver:

Det er en ret gammel tråd

Ha ha ups, havde jeg ikke lige set

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.