Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Loa skriver: Muhahahaha Jeg vil også sygemeldes pga arrigskab
Muhahahaha Jeg vil også sygemeldes pga arrigskab
jamen seriøst!!
jeg får sgu ikke solgt meget ved at true folk med tæsk (kuni mine tanker...gudske lov!!!)
åhhhhhhhhhh....... har brug for chokolade!!!
gædde/gitte skriver: jamen seriøst!! jeg får sgu ikke solgt meget ved at true folk med tæsk (kuni mine tanker...gudske lov!!!) åhhhhhhhhhh....... har brug for chokolade!!!
Loa skriver: Men kunne det evt ikke være en ny salgsteknik? (Jeg vil vide hvor du arbejder, så skal jeg nok komme og købe noget hos dig, og aflevere en plade chokolade til dig )
Men kunne det evt ikke være en ny salgsteknik? (Jeg vil vide hvor du arbejder, så skal jeg nok komme og købe noget hos dig, og aflevere en plade chokolade til dig )
ha ha ha ha nå jo! sådan lidt rocker agtigt
" DU ER PÆN I DEN TRØJE!!- FATTER DU DET! DU KØBER DEN I ALLE FARVER OG DU KOMMER FUCKING IGEN, I NÆSTE UGE, ER DU MED?!"
Står og mugger i en butik i det kolde, men solrige nordjylland....
gædde/gitte skriver: ha ha ha ha nå jo! sådan lidt rocker agtigt " DU ER PÆN I DEN TRØJE!!- FATTER DU DET! DU KØBER DEN I ALLE FARVER OG DU KOMMER FUCKING IGEN, I NÆSTE UGE, ER DU MED?!" Står og mugger i en butik i det kolde, men solrige nordjylland....
BigHope13 skriver: to dage var jeg ligesom du, til sidst var det en veninde som sagde til mig om jeg ikke virkede lidt indebrændt, hun synes jeg virkede noget så negativ når vi skrev over sms. så blev jeg så gal jeg smed telefonen og næsten ræsede ud til køkkenet for at finde noget sødt til min sure tilværelseså stammede jeg forbi badeværelset og tænkte Fuck det din åndssvage krop, nu får du pisset på den test selvom der er 3dage til testdag. og sørme nok om ikke jeg blev i lidt bedre humør efter nr to streg komhåber virkelig det har samme betydning for dig
to dage var jeg ligesom du, til sidst var det en veninde som sagde til mig om jeg ikke virkede lidt indebrændt, hun synes jeg virkede noget så negativ når vi skrev over sms. så blev jeg så gal jeg smed telefonen og næsten ræsede ud til køkkenet for at finde noget sødt til min sure tilværelseså stammede jeg forbi badeværelset og tænkte Fuck det din åndssvage krop, nu får du pisset på den test selvom der er 3dage til testdag. og sørme nok om ikke jeg blev i lidt bedre humør efter nr to streg komhåber virkelig det har samme betydning for dig
testede i morges... fordi jeg bare ikke kunne vente.... men den var negativ, så.... men må håbe at bp på fredag siger noget andet.... ellers må min mand ha en nødpakke : ørepropper, skridtbeskytter og lykkepiller!
Jibbe skriver: I Frederikshavn måske? Så skal jeg komme med chokolade men krydser da virkelig fingre for den er positiv - altså jeg var lige så slem de første uger af de 3 gange jeg har været gravid og det er altid pga arrigskaben jeg kommer i tanke om at tage en test!
I Frederikshavn måske? Så skal jeg komme med chokolade men krydser da virkelig fingre for den er positiv - altså jeg var lige så slem de første uger af de 3 gange jeg har været gravid og det er altid pga arrigskaben jeg kommer i tanke om at tage en test!
ikke frederikshavn
men en havne by mere syd på
Loa skriver: Muhahaha det ville SÅ MEGET virke på mig!!!!!Arh pis os, liiiidt langt væk *sender dig en mental flyttekasse fyldt med chokolade - chokoladen til at spise, kassen til at smadre*
Muhahaha det ville SÅ MEGET virke på mig!!!!!Arh pis os, liiiidt langt væk *sender dig en mental flyttekasse fyldt med chokolade - chokoladen til at spise, kassen til at smadre*
så feder den heller ikke for så bliver jeg også sur! ...åhhhhhh
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128