Har lige totalskadet en papkasse!! grrr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.024 visninger
34 svar
20 synes godt om
11. marts 2013

gædde/gitte

GRRRRRRRRRRR!!!!!! er pisse monster sur i dag!!...også i dag

Hvis ikke min blodprøve er positiv på fredag, så er jeg sgu bange for jeg begår mord NÅR JEG BLIVER GRAVID  ........ kan man sygemelde sig pga arrigskab?!

Jeg har de sygeste humørsvingninger! og de bliver værre og værre!!

Har lige sagt "hej" til 2 kunder, som bare vendte sig og gloede på mig uden at gengælde min hilsen! så hilste jeg igen, samme resultat!  fandme uopdragent og overlegent- gik direkte ud og smadrede en papkasse på lageret, med min str 40 ! ellers havde jeg simpelthen sagt " HVIS I IKKE KAN HILSE!! SÅ GIDER JEG SATME IKKE HJÆLPE JER, KÆLLINGER!!"   

Min lunte er bare mikroskopisk lille og jeg er KANON træt....fandme uheldigt når man står i butik

I weekenden bed jeg hovedet af manden, fordi han ikke smed alt han havde i hænderne og hjalp mig med, at få købmandsvarene ud af bilen... det blev sgu ikke bedre da han grinte af mig

Prøver at tælle til 3. men bloder koger op og jeg har VIRKELIG svært ved at holde KÆFT!

ej hjæææælp er ved at løbe tør for papkasser, og det virker kun i 20 min, så er jeg et monster igen!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

esioul

gædde/gitte skriver:

GRRRRRRRRRRR!!!!!! er pisse monster sur i dag!!...også i dag

Hvis ikke min blodprøve er positiv på fredag, så er jeg sgu bange for jeg begår mord NÅR JEG BLIVER GRAVID  ........ kan man sygemelde sig pga arrigskab?!

Jeg har de sygeste humørsvingninger! og de bliver værre og værre!!

Har lige sagt "hej" til 2 kunder, som bare vendte sig og gloede på mig uden at gengælde min hilsen! så hilste jeg igen, samme resultat!  fandme uopdragent og overlegent- gik direkte ud og smadrede en papkasse på lageret, med min str 40 ! ellers havde jeg simpelthen sagt " HVIS I IKKE KAN HILSE!! SÅ GIDER JEG SATME IKKE HJÆLPE JER, KÆLLINGER!!"   

Min lunte er bare mikroskopisk lille og jeg er KANON træt....fandme uheldigt når man står i butik

I weekenden bed jeg hovedet af manden, fordi han ikke smed alt han havde i hænderne og hjalp mig med, at få købmandsvarene ud af bilen... det blev sgu ikke bedre da han grinte af mig

Prøver at tælle til 3. men bloder koger op og jeg har VIRKELIG svært ved at holde KÆFT!

ej hjæææælp er ved at løbe tør for papkasser, og det virker kun i 20 min, så er jeg et monster igen!!

Anmeld

11. marts 2013

gædde/gitte

esioul skriver:

tak   ......... føler mig uproffesionel  og er virkelig bange for at det går galt for mig!

Anmeld

11. marts 2013

esioul

gædde/gitte skriver:

tak   ......... føler mig uproffesionel  og er virkelig bange for at det går galt for mig!

Man kan blive helt bange for sig selv. Jeg får også indimellem nogle flip når jeg bliver alt for frustreret.

Det hjælper gevaldigt at tage ned i træningscenteret og smadre boksepuden

Jeg håber det hele nok skal gå og at du snart får et positivt svar

Anmeld

11. marts 2013

gædde/gitte

esioul skriver:

Man kan blive helt bange for sig selv. Jeg får også indimellem nogle flip når jeg bliver alt for frustreret.

Det hjælper gevaldigt at tage ned i træningscenteret og smadre boksepuden

Jeg håber det hele nok skal gå og at du snart får et positivt svar

syntes ellers jeg er ret coool, med hele behandlingsforløbet

meeeen.......... er satme også en sur kælling!

Anmeld

11. marts 2013

SmilendeSuzy

Tænk på de små dejlige ting her i livet, i stedet for at sukke over de ubetydelige. I dag skinder solen fra en næste skyfri himmel, det har lige været weekend, fuglene synger i det blå og det vrimler med mennesker i København. Der er så meget at glæde sig over, hvis man kigger godt efter og husker sig selv på at værdsætte det. Start dagen med at tænke over alle de ting du sætter pris på og er taknemmelig over. Tænk over hvad du skal nå i løbet af dagen, forestil dig hvordan fremtiden bliver. Så bliver det en god dag!

Anmeld

11. marts 2013

Koen.

krydser fingre for dig og kommer du forbi esbjerg egnen så donere jeg gerne en papkasse som bokse bold

Anmeld

11. marts 2013

gædde/gitte

SmilendeSuzy skriver:

Tænk på de små dejlige ting her i livet, i stedet for at sukke over de ubetydelige. I dag skinder solen fra en næste skyfri himmel, det har lige været weekend, fuglene synger i det blå og det vrimler med mennesker i København. Der er så meget at glæde sig over, hvis man kigger godt efter og husker sig selv på at værdsætte det. Start dagen med at tænke over alle de ting du sætter pris på og er taknemmelig over. Tænk over hvad du skal nå i løbet af dagen, forestil dig hvordan fremtiden bliver. Så bliver det en god dag!

jamen jeg prøver!!

men så kommer der pludselig en  op i mig!....... så belastende, for syntes ikke alt behandling og sådan er noget der går mig på  

feks: sad og skrev med en igår, om en herre sjov fest, og liv og glade dage...så frøs computeren hvilket resulterede i, at jeg pludselig hamrede en knytnæve i tastaturet!

min mand gloede da lidt

shit nogen humørsvingninger

Anmeld

11. marts 2013

Jibbe

Altså positiv som i positiv gravisitetstest? Fordi jeg var nøjagtig sådan der de første 8-10 uger af min graviditet så jeg tænker da at den er der

Anmeld

11. marts 2013

gædde/gitte

Jibbe skriver:

Altså positiv som i positiv gravisitetstest? Fordi jeg var nøjagtig sådan der de første 8-10 uger af min graviditet så jeg tænker da at den er der

åhhhh jeg håber det.... for kan sgu ikke holde mig selv ud!  er jo i homonbehandling.... så det kan jo nok også være det, som bare bliver værre og værre???.....

min krop fucker også bare helt op!.... har tabt en del hår, bumser vælter frem(farvel fine hud) har ømme jader... men har jo også haft travlt på job med tunge løft osv.tør næsten ikke håbe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.