Barsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2009

Ni-ko-li-ne

hej Susanne..

4 uger før termin, 14 uger efter termin, 32 uger efter dette som du kan dele med barnefaderen.... og så kan den yderligere forlænges med 6 uger... så går du dog på nedsat dagpenge hele perioden

din barsel bliver IKKE udsat på grund af ferie... du kan ikke afholde ferie under barsel.... den afholdes enten før eller efter... jeg har f.eks 5 dage efter min barsel...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2009

Ni-ko-li-ne

Vinker skriver:

åh nej jeg er ikke så klog - jeg har bare spurgt Karina RIGTIG MEGET ang. det med barsel for HUN er klog

Din barsel burde blive udsat når du har holdt ferie undervejs - men ved det ikke med sikkerhed. Jeg har selv først holdt mit ferie efter min barsel er endt. Min forældreorlov stoppede nemlig 4. juni - Morten ska nemlig ha de sidste 0 ugers forældreorlov!

iiiiiiiiiiiiiiiih altså tak Rikke.... *g*

Anmeld

23. juni 2009

Vingummien

ka-ri-na skriver:

hej Susanne..

4 uger før termin, 14 uger efter termin, 32 uger efter dette som du kan dele med barnefaderen.... og så kan den yderligere forlænges med 6 uger... så går du dog på nedsat dagpenge hele perioden

din barsel bliver IKKE udsat på grund af ferie... du kan ikke afholde ferie under barsel.... den afholdes enten før eller efter... jeg har f.eks 5 dage efter min barsel...

Jeg havde ferie penge det tog de da gladeligt imod på kommunen imens jeg havde barsel. FEDT

Anmeld

23. juni 2009

Vingummien

Vinker skriver:

HAHA flot fejl jeg der fik lavet  Der skulle selvf. have stået 10 uger istedet for 0

He he

Anmeld

23. juni 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg havde næsten et år med begge børn. Det var skønt at være hjemme så længe... men også dejligt at komme igang igen efter et år hjemme

Anmeld

23. juni 2009

Nanna1985

Jeg havde 46 uger

Anmeld

23. juni 2009

helora

Som kontanthjælpsmodtager har du ret til 46 ugers barsel, regnet fra barnets fødselsdato.

Anmeld

23. juni 2009

Vingummien

Oki, er underligt jeg ik har hørt fra dem endnu

Anmeld

23. juni 2009

helora

Det er ikke alle kommuner, der er llge gode til at overholde rettidigheden. Nyd det så længe det varer

Anmeld

24. juni 2009

siw84

iiiiiiiiiiiiiiiih altså tak Rikke.... *g*

hører du er så klog på dette  ved du så måske hvad pengesatsen lyder på hvis man er på barsel igennem kommunen og ikke har arbejde????

eller andre der ved det??

hilsen den første gangs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.