Barsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2009

Bondepigen

suanne85 skriver:

Oki, så passer det, men andre på kontanthjælp har haft 52 uger

Nu du er så klog Rikke kan du så se nogen steder om barsel bliver udsat med en måned hvis man har haft ferie i den? har nemlig ik hørt fra kommunen og undre mig, sad og kiggede på nettet før men ku sku ik finde noget om det

Tror du ikke det hænger sammen med om folk på KH har været i aktivering eller ej, mens de var gravide? Nu ved jeg ikke om du har været aktiveret under graviditeten, men jeg var ikke og har 46 ugers barsel...

Men hvis jeg har ret til 52 uger, så vil jeg da have dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2009

sabi1979

Hejsa
Nu er jeg så på ledighedsydelse, men jeg har snakket med kommunen om min barsel, og jeg har ret til 4 uger inden fødslen og 48 uger efter fødslen, og det er ialt de 52 uger

Anmeld

23. juni 2009

A.

jeg har født d.04.06.08 og er stadig på barsel...haft barsel indtil 22 april og bagefter har jeg taget 8 ugers orlov..

du kan godt forlænge din barsel med mindst 8 og højst 16 uger husk dog hvis du gøre det nu hvor din barsel er slut får du ikke noget udbetalt da du har brugt alt..derfor skal man give besked til kommunen så tidligst så muligst

Anmeld

23. juni 2009

Vingummien

bondepigen skriver:

Tror du ikke det hænger sammen med om folk på KH har været i aktivering eller ej, mens de var gravide? Nu ved jeg ikke om du har været aktiveret under graviditeten, men jeg var ikke og har 46 ugers barsel...

Men hvis jeg har ret til 52 uger, så vil jeg da have dem

Ja ik, vil jeg sku også

Anmeld

23. juni 2009

A.

suanne85 skriver:

Ja ik, vil jeg sku også

ja men husk bare at i får ikke  penge hvis i ta orlov nu

Anmeld

23. juni 2009

Vingummien

agnieszka skriver:

ja men husk bare at i får ikke  penge hvis i ta orlov nu

Ja, men må have en snak med dem, for er ik blevet oplyst om noget som helst, og har lige fundet ud af at hende der har min sag er sygemeldt. Fedt ik

Anmeld

23. juni 2009

A.

suanne85 skriver:

Ja, men må have en snak med dem, for er ik blevet oplyst om noget som helst, og har lige fundet ud af at hende der har min sag er sygemeldt. Fedt ik

typisk..jeg  blev heller ikke oplyst om noget så jeg har givet besked til kommunen for sent så fik jeg næsten ikke noget udbetalt det sidste par mdr..surt..

Anmeld

23. juni 2009

Vingummien

agnieszka skriver:

typisk..jeg  blev heller ikke oplyst om noget så jeg har givet besked til kommunen for sent så fik jeg næsten ikke noget udbetalt det sidste par mdr..surt..

Oki, men du fik lidt el?

De oplyser bare ik om en skid, ja undskyld mit sprog men er så forkert at de ik gør det.
Da jeg startede på kontanthjælp var der ingen der sagde til mig jeg kunne få starthjælp, total svinsk, så levede af ingenting den første måned

Anmeld

23. juni 2009

A.

suanne85 skriver:

Oki, men du fik lidt el?

De oplyser bare ik om en skid, ja undskyld mit sprog men er så forkert at de ik gør det.
Da jeg startede på kontanthjælp var der ingen der sagde til mig jeg kunne få starthjælp, total svinsk, så levede af ingenting den første måned

jeg jeg fik knap nok 5000 og det kun fordi jeg har sagt det par mdr før min barsel sluttede men hvis man siger det når barsel er slut eller næsten slut så får man ikke noget da alle penge blev brugt

Anmeld

23. juni 2009

Vinker

suanne85 skriver:

He he kedelig med 0 ugers barsel Rikke

Ja vil også mene den sku forlænges lidt, må hellere ringe til dem imorgen, el skal jeg vente på de kontakter mig

Man skulle jo nødig komme for hurtig hjemme fra nu når der er alt det med emils vuggestue

HAHA flot fejl jeg der fik lavet  Der skulle selvf. have stået 10 uger istedet for 0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.