Mitallerstørsteønske skriver:
Hvor meget ser jeres børn tv. Jeg hr fået finde afvinde af min familie at knægten er for afhængig af tv'et. Han ser ca. 1 times tv om morgen, i weekenden, ellers bliver det til ca. 1 1/2 timen ellers. Når han kommer hjem fra dagpleje eller lign.
Han er 2 år og render ofte rundt og leger samtidig. Det han ser er Disney Junior, eller Timmy tid.
Vil gerne have ærlig svar. Lad være med skælde ud på mig eller andre.
Tak. 
Jeg synes, det kommer helt og aldeles an på, hvordan tv'et bruges.
TV kan være dejligt. Noget at koble af med. Disney Junior har høje krav til læring osv.. Og Timmy Tid vil jeg også anse som værende kvalitet.
Det er vigtigt, det ikke går for stærkt og er for vildt...
Min ældste holder af at komme hjem fra børnehave (de dage, hvor hun er træt) og ligge lidt på sofaen med og se lidt Disney Junior. Så hygger hun sig med det indtil hun har fået ro på og igen er klar til spilopper eller til fx at koncentrere sig om at tegne eller lægge puslespil.
Jeg er ikke TV-forskrækket. Men det skader jo ikke at forholde sig kritisk til meget af det l*rt, de sender!
Jeg glæder mig ikke til den dag, mine børn forlanger at se Cartoon Network eller lignenede crap... Indtil videre, findes der jo kun de programmer, som jeg vælger, de må se. Heldigvis.
Anmeld