Anonym skriver:
De gav os datoen for brylluppet i efteråret, samt oplyste tid og sted. Den skriftlige inviation er bare først kommet senere.
Når du siger at vi sagtens kan tage til hver vores fest, hvad I alverden skal jeg så sige til brudeparret. Jeg kommer alene til bryllup, fordi......??? Vi har jo sagt ja, begge to. Og i løbet af brylluppet, vil der jo komme rigtige mange og spørger om hvor min kæreste er henne og hvorfor han ikke er med. Der er jo mange andre der er blevet inviteret i lige så god tid som os. Så de ved godt at vi har vidst datoen i mange mange måneder.
Ja når i kendte datoen, og har sagt ja, så syntes jeg også at han burde tage med, da brudeparet jo nok allerede har bestilt mad osv efter hvor mange der kommer. Så syntes jeg nok at han burde tage med!
Men når det så er sagt, så gad jeg heller ik have min kærste med, hvis han ik havde helt vild lyst, og ville sidde og surmule over det ( det gør min kærste ik ) Så ville jeg nok bare vælge at sige at det var ok at han tog til sin fest, også ville jeg hygge mig til brylluppet! Og ja hvis folk spørg, så ville jeg bare sige at han desvære ik ku komme, da han sku til noget andet!! Vh stine
Anmeld