Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
banana3 skriver: Sofus? Min kæreste vil SÅ gerne have at vores søn skal hedde Sofus, og jeg kan bare ikke få Sofus til at passe sammen med den lille bølle der plasker rundt inde i maven! ååhh hvor er det træls, vi er slet slet ikke enige om navne.. Jeg er mere til: AntonBertramVilladsLauritsAlfred osv..
Sofus? Min kæreste vil SÅ gerne have at vores søn skal hedde Sofus, og jeg kan bare ikke få Sofus til at passe sammen med den lille bølle der plasker rundt inde i maven! ååhh hvor er det træls, vi er slet slet ikke enige om navne.. Jeg er mere til: AntonBertramVilladsLauritsAlfred osv..
Sofus er da super sødt og helt klart en af mine favorit drengenavne.
Villads står aller øverst - det hedder min søn
Vh. Louise
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kan også bedre lide de navne du har fundet! Sofus minder mig om "Skofus" fordi jeg har arbejdet mange år i Skoringen ;-) hi hi
hehe jeg elsker Sophus
You know that
Jeg synes Sofus passer til et dyr eller en gammel mand. Ikke til et barn eller teenager. Men det er jo meget individuelt hvilke navne, man kan lide.
emsaroto skriver: hehe jeg elsker Sophus You know that
Vi havde overvejet det , indtil min søster sagde :
"Ej Oscar og Sofus! Det lyder som to katte!"
Men syns stadig navnet er fint
Jeg er meget mere vild med dine forslag (men det ved du jo)
I forhold til Sofus forbinder jeg det med en kanin eller en hund (undskyld)
Klokkeblomst88 skriver: Jeg er meget mere vild med dine forslag (men det ved du jo) I forhold til Sofus forbinder jeg det med en kanin eller en hund (undskyld)
Altså vores søn hedder Sophus, og han kan ikke hedde andet Elsker navnet - og ham, hi hi...
Vi har da også fået den dér med, Sophus det er en hund, eller Sophus er det "onkel Sofus" og Skofus, men nu hedder han Sophus og sådan er det
Og så kan du lige få et par billeder, så du kan se "en baby Sophus" og en Sophus på knap 5 år
Det synes jeg slet ikke passer til et barn. Det lyder for meget som et dyrenavn og desuden tror jeg ikke det er særlig fedt at hedde Sofus som voksen
Så jeg ville klart finde et andet navn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128