Hvad synes du om navnet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2013

Team Putte

banana3 skriver:

Sofus? Min kæreste vil SÅ gerne have at vores søn skal hedde Sofus, og jeg kan bare ikke få Sofus til at passe sammen med den lille bølle der plasker rundt inde i maven! ååhh hvor er det træls, vi er slet slet ikke enige om navne..

Jeg er mere til:

Anton
Bertram
Villads
Laurits
Alfred osv..

Sofus er en hund, ik et barn Men jeg mener jo oz Felix er en kat og det har vi en kongelig der hedder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2013

MorDk

Jeg har det lidt svært med Sofus... Sys ikke det passer til en teenager eller voksen mand. Ej...det holder ikke... Navnet er sødt. Måske en hund eller kanin?

Undskyld hvis jeg træder nogle over tæerne.... det er IKKE ondt ment... men jeg kommer bare frem med en ærlig mening...

Anmeld

8. marts 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Det er helt klart et no-go navn i min verden! Tænk på når barnet bliver voksent. Jeg ville være ked af at hedde Sofus som voksen. Sorry hvis jeg træder nogen på tærerne.

Anmeld

8. marts 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
MorDk skriver:

Jeg har det lidt svært med Sofus... Sys ikke det passer til en teenager eller voksen mand. Ej...det holder ikke... Navnet er sødt. Måske en hund eller kanin?

Undskyld hvis jeg træder nogle over tæerne.... det er IKKE ondt ment... men jeg kommer bare frem med en ærlig mening...

Vi er vist pænt enige ;-)

Anmeld

8. marts 2013

Fenja09

Sofus? Min kæreste vil SÅ gerne have at vores søn skal hedde Sofus, og jeg kan bare ikke få Sofus til at passe sammen med den lille bølle der plasker rundt inde i maven! ååhh hvor er det træls, vi er slet slet ikke enige om navne..

Jeg er mere til:

Anton
Bertram
Villads
Laurits
Alfred osv..

Jeg synes navnet er sødt og faktisk er det lidt i samme "kategori" som dem du selv har på listen. Det er alle sammen gode gamle navne - og de er alle sammen rigtig søde!  Kunne i ikke give ham to navne, så er i næsten over det problem med uenighed.

/Fenja

Anmeld

9. marts 2013

Ciss

Uanset, hvilket navn han ønsker, så er det uaktuelt, hvis du ikke har en god følelse for det. - og omvendt. 

Når det gælder navn til børnene skal begge forældrerne være glade for valget. I mine øjne bliver det forkert, hvis det er den enes favoritnavn, mens den anden føler sig tvunget til at gå med til et navn, som vedkommende ikke bryder sig om.

Hvis I ikke er enige, tror jeg, det bedste er at fortsætte med at lede, til I finder et navn, som I begge synes kan passe.

Ingen af vores har det, som på den tid var mine favoritnavne, ikke min mands heller, men de har nogle godenavne, som vi begge kunne lide og som passer til dem.

Lykke til med navnejagten.

Anmeld

9. marts 2013

banana3

Ciss skriver:

Uanset, hvilket navn han ønsker, så er det uaktuelt, hvis du ikke har en god følelse for det. - og omvendt. 

Når det gælder navn til børnene skal begge forældrerne være glade for valget. I mine øjne bliver det forkert, hvis det er den enes favoritnavn, mens den anden føler sig tvunget til at gå med til et navn, som vedkommende ikke bryder sig om.

Hvis I ikke er enige, tror jeg, det bedste er at fortsætte med at lede, til I finder et navn, som I begge synes kan passe.

Ingen af vores har det, som på den tid var mine favoritnavne, ikke min mands heller, men de har nogle godenavne, som vi begge kunne lide og som passer til dem.

Lykke til med navnejagten.

Tusind tak for svar.. Nu må jeg jo næsten lige høre h ad jeres hedder ?

Anmeld

9. marts 2013

Ciss

banana3 skriver:

Tusind tak for svar.. Nu må jeg jo næsten lige høre h ad jeres hedder ?

Drengen hedder Aksel - og det var sinsygt vanskeligt at blive enige, for der var kun et navn, manden ville have, og det er et af de få navn, jeg virkeli slet ikke bryder mig om. Aksel var et kompromis, og vi er begge glade for navnet.

Storesøster har et sjældent navn. Vi faldt over det i en navneliste og det var et af flere alternativer, som stod på listen. Da vi så hende var der ikke tvivl om, at det var det, hun skulle hedde. Jeg skriver det helst ikke her, siden det er sjældent, ogjeg er lidt bange for, at mine indlæg her skal dukke op, hvis hendes venner senere finder på at google hende. Tænk så flovt, hvis man er teenager, og så vennerne finder ting, din mor har skrevet om dig, da du var lille.....

Anmeld

9. marts 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Team Putte skriver:

Sofus er en hund, ik et barn Men jeg mener jo oz Felix er en kat og det har vi en kongelig der hedder

Jeg er helt enig

Anmeld

9. marts 2013

tinasmor

vi havde overvejet Sofus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.