Hvad synes du om navnet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.517 visninger
30 svar
19 synes godt om
8. marts 2013

banana3

Sofus? Min kæreste vil SÅ gerne have at vores søn skal hedde Sofus, og jeg kan bare ikke få Sofus til at passe sammen med den lille bølle der plasker rundt inde i maven! ååhh hvor er det træls, vi er slet slet ikke enige om navne..

Jeg er mere til:

Anton
Bertram
Villads
Laurits
Alfred osv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2013

esioul

banana3 skriver:

Sofus? Min kæreste vil SÅ gerne have at vores søn skal hedde Sofus, og jeg kan bare ikke få Sofus til at passe sammen med den lille bølle der plasker rundt inde i maven! ååhh hvor er det træls, vi er slet slet ikke enige om navne..

Jeg er mere til:

Anton
Bertram
Villads
Laurits
Alfred osv..

Jeg synes det er sødt, men ville nok selv stave det Sophus.

Anmeld

8. marts 2013

Krussedulle

banana3 skriver:

Jeg er mere til:

Anton
Bertram
Villads
Laurits
Alfred osv..

Vi havde Sofus oppe at vende, til vores den mindste

Som så endte med at blive en Sylvester

Men jeg syntes at det er sødt!

Anmeld

8. marts 2013

Frk. Himmelblå

banana3 skriver:

Jeg er mere til:

Anton
Bertram
Villads
Laurits
Alfred osv..

Elsker navnet.

Men kan bedst lide det med ph.

Anmeld

8. marts 2013

banana3

Jeg tror jeg vil prøve at gå og tænke lidt på sofus, og se om jeg MÅSKE kan vende mig til navnet

Havde i andre navne i tankerne? Sylvester er altså også helt vildt sødt..

Anmeld

8. marts 2013

banana3

Frk. Himmelblå skriver:

Elsker navnet.

Men kan bedst lide det med ph.

Jeg er ikke så vild med den stave måde

Anmeld

8. marts 2013

Kløver

Der er jeg nok på din side, dejlige navne, især til en sød lille charmerende bølle

Anmeld

8. marts 2013

Lunae

banana3 skriver:

Jeg er mere til:

Anton
Bertram
Villads
Laurits
Alfred osv..

Sofus er et virkelig fint navn og ville bestemt have været på vores liste, hvis ikke min kærestes fætter hed det! De andre navne i har i tankerne ligner meget vores liste

Anmeld

8. marts 2013

Pigent

Jeg synes det er super sødt

Af de andre navne du nævner kan jeg godt lide  Anton, Villads, Laurits og  Alfred

Anmeld

8. marts 2013

Malene76

banana3 skriver:

Jeg er mere til:

Anton
Bertram
Villads
Laurits
Alfred osv..

Jeg synes Sophus er så flot. Min søn hed det mens han var i maven. Det er ikke en mulighed at bruge for os, da vi har en hund i familien der hedder det.

KH Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.