Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
banana3 skriver: Sofus? Min kæreste vil SÅ gerne have at vores søn skal hedde Sofus, og jeg kan bare ikke få Sofus til at passe sammen med den lille bølle der plasker rundt inde i maven! ååhh hvor er det træls, vi er slet slet ikke enige om navne.. Jeg er mere til: AntonBertramVilladsLauritsAlfred osv..
Sofus? Min kæreste vil SÅ gerne have at vores søn skal hedde Sofus, og jeg kan bare ikke få Sofus til at passe sammen med den lille bølle der plasker rundt inde i maven! ååhh hvor er det træls, vi er slet slet ikke enige om navne.. Jeg er mere til: AntonBertramVilladsLauritsAlfred osv..
Jeg synes det er sødt, men ville nok selv stave det Sophus.
banana3 skriver:Sofus? Min kæreste vil SÅ gerne have at vores søn skal hedde Sofus, og jeg kan bare ikke få Sofus til at passe sammen med den lille bølle der plasker rundt inde i maven! ååhh hvor er det træls, vi er slet slet ikke enige om navne.. Jeg er mere til: AntonBertramVilladsLauritsAlfred osv..
Elsker navnet.
Men kan bedst lide det med ph.
Frk. Himmelblå skriver: Elsker navnet. Men kan bedst lide det med ph.
Jeg synes det er super sødt
Af de andre navne du nævner kan jeg godt lide Anton, Villads, Laurits og Alfred
Jeg synes Sophus er så flot. Min søn hed det mens han var i maven. Det er ikke en mulighed at bruge for os, da vi har en hund i familien der hedder det.
KH Malene
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128