Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
rikkeregnbue skriver: Jeg er så enig!!!!
Jeg er så enig!!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
gædde/gitte skriver: ja hård overskrift men....Når jeg kører på job, så skal jeg ud af sådan en bette landevej... rigtig land idyl, med lidt skov, åbne marker, fuglekvider hele pisset. Der kommer jeg så tøffen´ i min dejlige mazda... og skimter længere fremme, midt i kørebanen.....noget der kan give mig højtet blodtryk og angstnyroser.EN FED FASANI efteråret løb sådan en kamakazipilot, ud foran min bil, i sidste øjeblik og flåede min nummerplade halvt af og knuste grillen fandme en bekostelig og uønsket omgang friluftsbowling!Så blev nervøs og fjernede foden fra speederen.. fjerkræet blev stående med ryggen til...... jeg tog mere fart af..... den blev stående, stadig med ryggen til..... var nu 100 meter fra den kørte 20 kmt tænkte "nu flytter den sig" alt imens jeg dyttede....... var nu helt nede på 10 meter og trillede langsomt frem, der var modkørende (som skrald grinede) så kunne ikke køre udenom ! dyret blev stædigt stående.jeg trillede langsomt frem.. 2 meter til dyret, som nu vente sig om og gloede på mig, mens jeg prøvede at skræmme den ved at blinke med lyset og dytte! - jeg sværger, den så ud til at tænke "du kan kræft edeme vente, din menneske-nar!"Jeg rullede stille frem og fuglen forsvandt langsomt ud af synsfeltet over køleren..... nu måtte jeg da snart puffe til fjerkræet....?!Tilsidst måtte jeg trække håndbremsen, stige ud af bilen og først der blev Fasanen, som stod lænet op af fronten, bange og flaksede væk!Så entenhavde den et fæftigt dødsønske, eller også har jeg mødt nordjyllands mest overlegne skviderpipper, som kun gav op da den så hvor morgengrim jeg var!
ja hård overskrift men....Når jeg kører på job, så skal jeg ud af sådan en bette landevej... rigtig land idyl, med lidt skov, åbne marker, fuglekvider hele pisset. Der kommer jeg så tøffen´ i min dejlige mazda... og skimter længere fremme, midt i kørebanen.....noget der kan give mig højtet blodtryk og angstnyroser.EN FED FASANI efteråret løb sådan en kamakazipilot, ud foran min bil, i sidste øjeblik og flåede min nummerplade halvt af og knuste grillen fandme en bekostelig og uønsket omgang friluftsbowling!Så blev nervøs og fjernede foden fra speederen.. fjerkræet blev stående med ryggen til...... jeg tog mere fart af..... den blev stående, stadig med ryggen til..... var nu 100 meter fra den kørte 20 kmt tænkte "nu flytter den sig" alt imens jeg dyttede....... var nu helt nede på 10 meter og trillede langsomt frem, der var modkørende (som skrald grinede) så kunne ikke køre udenom ! dyret blev stædigt stående.jeg trillede langsomt frem.. 2 meter til dyret, som nu vente sig om og gloede på mig, mens jeg prøvede at skræmme den ved at blinke med lyset og dytte! - jeg sværger, den så ud til at tænke "du kan kræft edeme vente, din menneske-nar!"Jeg rullede stille frem og fuglen forsvandt langsomt ud af synsfeltet over køleren..... nu måtte jeg da snart puffe til fjerkræet....?!Tilsidst måtte jeg trække håndbremsen, stige ud af bilen og først der blev Fasanen, som stod lænet op af fronten, bange og flaksede væk!Så entenhavde den et fæftigt dødsønske, eller også har jeg mødt nordjyllands mest overlegne skviderpipper, som kun gav op da den så hvor morgengrim jeg var!
Hahaha hvor er det fedt skrevet !!
Nettemor skriver: Nu må du ikke blive nervøs vel Men gud hvor jeg elsker dig! Du skrivaer bare de sjoveste indlæg!!! Mangler en smiley der bukker sig i støvet..
Nu må du ikke blive nervøs vel Men gud hvor jeg elsker dig! Du skrivaer bare de sjoveste indlæg!!! Mangler en smiley der bukker sig i støvet..
Ha ha som du kan skrive det
Tak for endnu et godt grin
TAK for et godt grin! ELSKER den måde du skriver på - FANTASTISK! Hvor fanden får du det fra altså?! Jeg "beundre" virkelig folk som dig som kan skrive på denne helt igennem unikke og SJOVE måde! Ej men hallo... FEDT!
hahaha .. tak for et godt grin ..
Der er godt nok nogle sjove historier i blandt!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128