nogen dyr ber om at dø!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.209 visninger
38 svar
87 synes godt om
8. marts 2013

gædde/gitte

ja hård overskrift men....

Når jeg kører på job, så skal jeg ud af sådan en bette landevej... rigtig land idyl, med lidt skov, åbne marker, fuglekvider hele pisset.

Der kommer jeg så tøffen´ i min dejlige mazda... og skimter længere fremme, midt i kørebanen.....noget der kan give mig højtet blodtryk og angstnyroser.

EN FED FASAN

I efteråret løb sådan en kamakazipilot, ud foran min bil, i sidste øjeblik og flåede min nummerplade halvt af og knuste grillen
fandme en bekostelig og uønsket omgang friluftsbowling!

Så blev nervøs og fjernede foden fra speederen..
fjerkræet blev stående med ryggen til...... jeg tog mere fart af.....
den blev stående, stadig med ryggen til.....
var nu 100 meter fra den kørte 20 kmt tænkte "nu flytter den sig" alt imens jeg dyttede...
.... var nu helt nede på 10 meter og trillede langsomt frem, der var modkørende (som skrald grinede) så kunne ikke køre udenom !

dyret blev stædigt stående.
jeg trillede langsomt frem.. 2 meter til dyret, som nu vente sig om og gloede på mig, mens jeg prøvede at skræmme den ved at blinke med lyset og dytte! - jeg sværger, den så ud til at tænke "du kan kræft edeme vente, din menneske-nar!"

Jeg rullede stille frem og fuglen forsvandt langsomt ud af synsfeltet over køleren..... nu måtte jeg da snart puffe til fjerkræet....?!

Tilsidst måtte jeg trække håndbremsen, stige ud af bilen og først der blev Fasanen, som stod lænet op af fronten, bange og flaksede væk!

Så entenhavde den et fæftigt dødsønske, eller også har jeg mødt nordjyllands mest overlegne skviderpipper, som kun gav op da den så hvor morgengrim jeg var!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2013

Loa

Haha du er simpelthen for sjov!!

Elsker dine indlæg

Anmeld

8. marts 2013

Den lykkelige

Ha ha ha
Jeg hader også de fasaner..
Tit så løber de ude i vejen ved siden af bilen og løber så UD FORAN bilen. ej men så løb dog ind på marken.. Tror det verdens dummeste dyr..  

Anmeld

8. marts 2013

MyLove E

Hold op du skriver jo helt fantastisk:-):-)

Men ja fasaner er total selvmords dyr.

Jeg er kommet kørene en gang hvor der gik 5-6 stykker ude på vejen og de listede også bare lige så stille af. Der kom også en modkørene som skrald grine af mig:-):-):-)

Anmeld

8. marts 2013

anynom

Fasaner er selvmords-ninjaer!
Jeg sværger, ofte har jeg set dem stå i vejkanten for så at løbe slalom mellem biler over vejen - frem og tilbage indtil de tilsidst bliver ramt!
Det er fandme en syg form for rusisk roulette

Anmeld

8. marts 2013

Zafir

Hvis den virkelig beder om det på den måde, så skal du bare lige speede op, de sidste 1-1½ meter Så den lige får puf nok til den falder død om af det

Så er det bare og flå den. - I kærnemælk en dags tid også lave en dejlig gryde fløde og bacon med fasan Mums

Anmeld

8. marts 2013

tarkoflen

Ha ha det er da vist den, der burde være navngivet dovendyr

Jeg har sagt det før, og siger det lige igen, har du ikke en blog man må følge med på, for hold nu op jeg knuselsker din måde at skrive på

Anmeld

8. marts 2013

gædde/gitte

jamen hvad fanden er der med de dyr!!??

Da min bil var inde og blive fixet, fik jeg en låne bil

låne bil............åh..... hvilken låne bil........ en lorte wagon r (sorry.... til jer der har sådan en bil....i har fortjent bedre! )

Magen til livfarlig stykke rygbrød skal man søge længe efter.... der kørte jeg i en vindsvag papkasse i orkan, uden vinterdæk i frost vejr og tilsnasket ruder og uden sprinklervæske........ total pinlig bil.... så pinlig at da jeg mødte en flok rådyr, blev de stående i vejkanten og gloede efter mig "nej.... nej nej...... den der gider vi sgu ikke ofre vores liv på.... vi venter til den næste bil, makker!"

Anmeld

8. marts 2013

Mamalou

gædde/gitte skriver:

ja hård overskrift men....

Når jeg kører på job, så skal jeg ud af sådan en bette landevej... rigtig land idyl, med lidt skov, åbne marker, fuglekvider hele pisset.

Der kommer jeg så tøffen´ i min dejlige mazda... og skimter længere fremme, midt i kørebanen.....noget der kan give mig højtet blodtryk og angstnyroser.

EN FED FASAN

I efteråret løb sådan en kamakazipilot, ud foran min bil, i sidste øjeblik og flåede min nummerplade halvt af og knuste grillen
fandme en bekostelig og uønsket omgang friluftsbowling!

Så blev nervøs og fjernede foden fra speederen..
fjerkræet blev stående med ryggen til...... jeg tog mere fart af.....
den blev stående, stadig med ryggen til.....
var nu 100 meter fra den kørte 20 kmt tænkte "nu flytter den sig" alt imens jeg dyttede...
.... var nu helt nede på 10 meter og trillede langsomt frem, der var modkørende (som skrald grinede) så kunne ikke køre udenom !

dyret blev stædigt stående.
jeg trillede langsomt frem.. 2 meter til dyret, som nu vente sig om og gloede på mig, mens jeg prøvede at skræmme den ved at blinke med lyset og dytte! - jeg sværger, den så ud til at tænke "du kan kræft edeme vente, din menneske-nar!"

Jeg rullede stille frem og fuglen forsvandt langsomt ud af synsfeltet over køleren..... nu måtte jeg da snart puffe til fjerkræet....?!

Tilsidst måtte jeg trække håndbremsen, stige ud af bilen og først der blev Fasanen, som stod lænet op af fronten, bange og flaksede væk!

Så entenhavde den et fæftigt dødsønske, eller også har jeg mødt nordjyllands mest overlegne skviderpipper, som kun gav op da den så hvor morgengrim jeg var!

HA HA HA 

Anmeld

8. marts 2013

gædde/gitte

Zafir skriver:

Hvis den virkelig beder om det på den måde, så skal du bare lige speede op, de sidste 1-1½ meter Så den lige får puf nok til den falder død om af det

Så er det bare og flå den. - I kærnemælk en dags tid også lave en dejlig gryde fløde og bacon med fasan Mums

ad.....! også sådan en sej gammel fjerkost??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.