nogen dyr ber om at dø!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2013

Kløver

gædde/gitte skriver:

hvor er det?.... der tør jeg da vist ikke at lufte mazdaen! sådan en måge er sgu noget af en krabat!

Fredericia, min mand har fået en måge tromlet under bilen, som åbenbart var tiltrukket af vores dæk, men skete intet med bilen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2013

gædde/gitte

Maja84 skriver:

Fredericia, min mand har fået en måge tromlet under bilen, som åbenbart var tiltrukket af vores dæk, men skete intet med bilen

den søgte nok dæk´ning muhahahaha......åh....... har fået for meget kaffe

Anmeld

8. marts 2013

Kløver

gædde/gitte skriver:

den søgte nok dæk´ning muhahahaha......åh....... har fået for meget kaffe

Hehe ja, om ikke andet fik vi pudset understellet, tåbelige fjerbold

Ikke alle dyr er lige kloge

Anmeld

8. marts 2013

Malene76

gædde/gitte skriver:

ja hård overskrift men....

Når jeg kører på job, så skal jeg ud af sådan en bette landevej... rigtig land idyl, med lidt skov, åbne marker, fuglekvider hele pisset.

Der kommer jeg så tøffen´ i min dejlige mazda... og skimter længere fremme, midt i kørebanen.....noget der kan give mig højtet blodtryk og angstnyroser.

EN FED FASAN

I efteråret løb sådan en kamakazipilot, ud foran min bil, i sidste øjeblik og flåede min nummerplade halvt af og knuste grillen
fandme en bekostelig og uønsket omgang friluftsbowling!

Så blev nervøs og fjernede foden fra speederen..
fjerkræet blev stående med ryggen til...... jeg tog mere fart af.....
den blev stående, stadig med ryggen til.....
var nu 100 meter fra den kørte 20 kmt tænkte "nu flytter den sig" alt imens jeg dyttede...
.... var nu helt nede på 10 meter og trillede langsomt frem, der var modkørende (som skrald grinede) så kunne ikke køre udenom !

dyret blev stædigt stående.
jeg trillede langsomt frem.. 2 meter til dyret, som nu vente sig om og gloede på mig, mens jeg prøvede at skræmme den ved at blinke med lyset og dytte! - jeg sværger, den så ud til at tænke "du kan kræft edeme vente, din menneske-nar!"

Jeg rullede stille frem og fuglen forsvandt langsomt ud af synsfeltet over køleren..... nu måtte jeg da snart puffe til fjerkræet....?!

Tilsidst måtte jeg trække håndbremsen, stige ud af bilen og først der blev Fasanen, som stod lænet op af fronten, bange og flaksede væk!

Så entenhavde den et fæftigt dødsønske, eller også har jeg mødt nordjyllands mest overlegne skviderpipper, som kun gav op da den så hvor morgengrim jeg var!

Hvor sjovt... Godt indlæg.

KH Malene

Anmeld

8. marts 2013

Clisolka

Hahahaha 

Anmeld

8. marts 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Tak for et godt grin til kaffen

Anmeld

12. marts 2013

o1Mutte

gædde/gitte skriver:

Når jeg kører på job, så skal jeg ud af sådan en bette landevej... rigtig land idyl, med lidt skov, åbne marker, fuglekvider hele pisset.

Der kommer jeg så tøffen´ i min dejlige mazda... og skimter længere fremme, midt i kørebanen.....noget der kan give mig højtet blodtryk og angstnyroser.

EN FED FASAN

I efteråret løb sådan en kamakazipilot, ud foran min bil, i sidste øjeblik og flåede min nummerplade halvt af og knuste grillen

var nu 100 meter fra den kørte 20 kmt tænkte "nu flytter den sig" alt imens jeg dyttede...
.... var nu helt nede på 10 meter og trillede langsomt frem, der var modkørende (som skrald grinede) så kunne ikke køre udenom !

jeg trillede langsomt frem.. 2 meter til dyret, som nu vente sig om og gloede på mig, mens jeg prøvede at skræmme den ved at blinke med lyset og dytte! - jeg sværger, den så ud til at tænke "du kan kræft edeme vente, din menneske-nar!"

Jeg rullede stille frem og fuglen forsvandt langsomt ud af synsfeltet over køleren..... nu måtte jeg da snart puffe til fjerkræet....?!

Tilsidst måtte jeg trække håndbremsen, stige ud af bilen og først der blev Fasanen, som stod lænet op af fronten, bange og flaksede væk!

Så entenhavde den et fæftigt dødsønske, eller også har jeg mødt nordjyllands mest overlegne skviderpipper, som kun gav op da den så hvor morgengrim jeg var!

Anmeld

12. marts 2013

Sabsy

Jeg har én gang fået dådyr/hjort/rådyr/Rudolf rester på min bil..
Bor i Farum og arbejdede i Helsingør så kørte hver dag på Helsingør motorvejen.
Men en morgen påkører personen foran mig et dådyr/hjort/rådyr/Rudolf, som så ryger under hans bil og ruller under og ind på min køler og op..
Vi fik ringet til dyrenes rytmeboks med diskolys og alt blev ordnet og vi kunne kører videre - men min bil var jo knap så ren, så min lille morgen tåger kører jeg ind på en tank og stikker ekspedienten denne sætning: Har du eb klud med noget vand, jeg har blod og kødrester på min køle og forrude..
Hold kæft hvor skal jeg lære at formulere mig KL 06:30 om morgen, på en bedre måde.. Hun stod helt forvirret og vidste ikke om hun skulle grine eller græder og måtte så forklarer hvad der var sket..

Anmeld

12. marts 2013

Nettemor

gædde/gitte skriver:

EN FED FASAN

Nu må du ikke blive nervøs vel

Men gud hvor jeg elsker dig! Du skrivaer bare de sjoveste indlæg!!!

Mangler en smiley der bukker sig i støvet..

Anmeld

12. marts 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Nettemor skriver:

Nu må du ikke blive nervøs vel

Men gud hvor jeg elsker dig! Du skrivaer bare de sjoveste indlæg!!!

Mangler en smiley der bukker sig i støvet..

Jeg er så enig!!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.