Kina, ingen kærlighed til dyr :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2013

B&J

jydeinden skriver:

utroligt at man kan behandle dyr på den måde jeg så godt artiklen på tv2 og jeg blev noget forundret.. jeg har aldrig haft det store ønske om at tage til kina på ferie, og det har jeg stadig ikke. så er der så mange andre jeg vil besøge..

jaa det er så skrækkeligt hvordan kan nogle finde på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
B&J skriver:

jeg gik i chok da jeg så dette link, måske er det bare mig men det er sku da skrækkeligt.

Til en skildpade, jamen der er nok ilt og næring til 2mdr, også der efter må man købe en ny

http://www.dr.dk/Nyheder/Billedserier/2013/03/07204148.htm

De tror at det bringer dem lykke! Lykke min bare r... Håber de får så meget ulykke som de bringer de stakkels dyr  

Anmeld

8. marts 2013

B&J

Aisha skriver:

De tror at det bringer dem lykke! Lykke min bare r... Håber de får så meget ulykke som de bringer de stakkels dyr  

den er jeg med på håber det bringer så meget uheld

Anmeld

8. marts 2013

1990h

B&J skriver:

Jamen det er skrækkeligt, hvordan kan  man være sådan, de skal skisme her hjem  til mig så skal jeg lære dem at være god ved dyr og ikke bare lade dem dø på den møde....

jamen er det ikke skrækkeligt, når man ved man ikke må også gør man det over for sådan nogle dyr bare fordi dem i thailand ville være gode ved folk og vise dem dyrne....

Ja,
Thailand er bestemt ikke gode eksempler for dyrevelfærd men de syntes selv du kineserne er sindssyge. De har jo ingen hæmninger. godt.man.ikk er dyr i kina. Ligesom det er kineserne der holder største.delen af elfenben og næsehorn horns handlen igang fordi de køber det af krypskytter i afrika fordi de tror det kan bruges på alt deres hokus pokus medicin. Mig i røven.

Anmeld

8. marts 2013

B&J

1990h skriver:

Ja,
Thailand er bestemt ikke gode eksempler for dyrevelfærd men de syntes selv du kineserne er sindssyge. De har jo ingen hæmninger. godt.man.ikk er dyr i kina. Ligesom det er kineserne der holder største.delen af elfenben og næsehorn horns handlen igang fordi de køber det af krypskytter i afrika fordi de tror det kan bruges på alt deres hokus pokus medicin. Mig i røven.

jeg syntes det er skrækkeligt de skulle skisme have en mega mega bøde men ja vi kan ikke gøre noget som helst

Anmeld

8. marts 2013

1990h

B&J skriver:

jeg syntes det er skrækkeligt de skulle skisme have en mega mega bøde men ja vi kan ikke gøre noget som helst

Ja de sindssyge.

Grunden til jeg staver som en abe og alle de punkttummer er jeg er på fra mobilen.

Anmeld

8. marts 2013

B&J

1990h skriver:

Ja de sindssyge.

Grunden til jeg staver som en abe og alle de punkttummer er jeg er på fra mobilen.

åh jamen det er jeg lige glad med hvordan du staver eller skriver punkttummer jeg kan læse hvad du skriver

og ja de er nogle idioter for at sige det mild

Anmeld

8. marts 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det er jo en anden kultur og vi kan ikke pådutte dem vores kultur. 

Jeg synes det er forfærdeligt, men mange ikke vestlige lande behandler ikke dyrene som vi gør, da de har et helt andet syn på dyr. 

Jeg køber så Intet legetøj eller tøj hvor der står  "made in china". For kan ikke lade være med at tænke på, hvorfor skal min dreng lege med legetøj et andet barn har lavet for en meget urimelig løn, bare fordi han er så heldig at være blevet født i Danmark. 

Anmeld

8. marts 2013

B&J

mor:) skriver:

Det er jo en anden kultur og vi kan ikke pådutte dem vores kultur. 

Jeg synes det er forfærdeligt, men mange ikke vestlige lande behandler ikke dyrene som vi gør, da de har et helt andet syn på dyr. 

Jeg køber så Intet legetøj eller tøj hvor der står  "made in china". For kan ikke lade være med at tænke på, hvorfor skal min dreng lege med legetøj et andet barn har lavet for en meget urimelig løn, bare fordi han er så heldig at være blevet født i Danmark. 

du har helt ret det kan vi ikke men puhh hvor er det hårdt at tænke på syntes det er svært at få noget tøj uden man endelig tænker på mon det er børnearbejde eller unge eller ælder mennesker der har lavet det her for ingen penge og et helvede til arbejde... det syntes jeg er svært men vi skal have tøj vores søn skal have legetøj så jeg må bide i det sure æble...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.