Kina, ingen kærlighed til dyr :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2013

B&J

Noneother skriver:

Det der er desværre "old news" -og jeg falder jævnligt over værre historier derfra.

Kina er desværre bare så stærke at der ikke er nogen statsledere der tør at gå imod dem. -Derfor kan de fortsætte med at være fuldstændig ligeglade med alle der ikke lige sidder på magten. Både dyr og mennesker.

Jeg kan simpelthen ikke døje den mentalitet de har, og jeg ville ikke støtte dem, hvis jeg på nogen måde kunne undgå det, men ALT ligefra legetøj til elektronik er jo bare "made in china" 

Ja nemlig de er skisme ikke helt alm, og ja alt står made in china.... det er svært at undgå.... men ville ønske at der kunne komme en stopper for stådan noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2013

Noneother

B&J skriver:

Ja nemlig de er skisme ikke helt alm, og ja alt står made in china.... det er svært at undgå.... men ville ønske at der kunne komme en stopper for stådan noget

Nej desværre. Når ikke engang USA eller EU tør at gøre noget som helst, så er der nok ikke meget at gøre...

-og når deres egen befolkning prøver at gøre noget, så forsvinder de jo bare sporløst, eller ender i fængsel resten af livet. Sådan lukker man munden på folk.

Men det er helt sikkert at jeg aldrig skal rejse dertil i hvert fald. Jeg har det fint med "kun" at høre om deres skodmentalitet fra en god afstand.

Anmeld

8. marts 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
B&J skriver:

jeg gik i chok da jeg så dette link, måske er det bare mig men det er sku da skrækkeligt.

Til en skildpade, jamen der er nok ilt og næring til 2mdr, også der efter må man købe en ny

http://www.dr.dk/Nyheder/Billedserier/2013/03/07204148.htm

Ej hvor forfærdeligt

Tænk ikke at have mere respekt for dyr end at lade dem lide på den måde

Anmeld

8. marts 2013

Loa

Fuck det er sygt!

Anmeld

8. marts 2013

1990h

B&J skriver:

jeg gik i chok da jeg så dette link, måske er det bare mig men det er sku da skrækkeligt.

Til en skildpade, jamen der er nok ilt og næring til 2mdr, også der efter må man købe en ny

puha ja det har de haft længe

Må ærligt indrømme at jeg er meget meget træt af kinesere.. de finder på de mærkeligste dyr. nu har vi rejst i thailand nogle gange og der vrimler det med dem. og gud hvor er de ubehøvlet når de er ude og omgåes andre og andre lande. de sviner, skider og prutter hvor det passer dem. de æder hvad det passer dem. de æder fugleredder og koger suppe af demog det skide dyrt. 10 fugleredder. 220.000 Baht. 10.000 danske er ca 53.000 baht(ikke helt nøjagtig)..

føj de skulle skamme sig.

Anmeld

8. marts 2013

1990h

B&J skriver:

vi var på en turtle farm i thailand hvor de tog skildpadder ind fra de steder hvor turisterne snorkler. de sagde nemlig at specilt kineserne ikke kan lade skildpadderne være i vandet og at man slet ikke må røre skildpadderne da de ikke tåler menneske bakterier. når høj sæsonen så er slut så sætter de skildpadderne ud igen så de kan klare sig bedre..

Anmeld

8. marts 2013

B&J

PT skriver:

Ej hvor forfærdeligt

Tænk ikke at have mere respekt for dyr end at lade dem lide på den måde

Ja det er skrækkeligt det gør så ondt inden i

Anmeld

8. marts 2013

B&J

Loa skriver:

Fuck det er sygt!

ja det er sygt

Anmeld

8. marts 2013

B&J

1990h skriver:

vi var på en turtle farm i thailand hvor de tog skildpadder ind fra de steder hvor turisterne snorkler. de sagde nemlig at specilt kineserne ikke kan lade skildpadderne være i vandet og at man slet ikke må røre skildpadderne da de ikke tåler menneske bakterier. når høj sæsonen så er slut så sætter de skildpadderne ud igen så de kan klare sig bedre..

Jamen det er skrækkeligt, hvordan kan  man være sådan, de skal skisme her hjem  til mig så skal jeg lære dem at være god ved dyr og ikke bare lade dem dø på den møde....

jamen er det ikke skrækkeligt, når man ved man ikke må også gør man det over for sådan nogle dyr bare fordi dem i thailand ville være gode ved folk og vise dem dyrne....

Anmeld

8. marts 2013

jydeinden

utroligt at man kan behandle dyr på den måde jeg så godt artiklen på tv2 og jeg blev noget forundret.. jeg har aldrig haft det store ønske om at tage til kina på ferie, og det har jeg stadig ikke. så er der så mange andre jeg vil besøge..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.