Kina, ingen kærlighed til dyr :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.101 visninger
28 svar
18 synes godt om
8. marts 2013

B&J

jeg gik i chok da jeg så dette link, måske er det bare mig men det er sku da skrækkeligt.

Til en skildpade, jamen der er nok ilt og næring til 2mdr, også der efter må man købe en ny

http://www.dr.dk/Nyheder/Billedserier/2013/03/07204148.htm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2013

MorDk

B&J skriver:

jeg gik i chok da jeg så dette link, måske er det bare mig men det er sku da skrækkeligt til en skildpade jamen der er nok ilt og næring til 2mdr også der efter må man købe en ny

Jeg er SÅ træt af KINA og deres åndssvage påfund samt deres måder at behandle mennesker og dyr på!

Anmeld

8. marts 2013

MorDk

8. marts 2013

B&J

MorDk skriver:

Jeg er SÅ træt af KINA og deres åndssvage påfund samt deres måder at behandle mennesker og dyr på!

Ja det er jeg også, det er små babydyr og de skal sku da ikke miste livet efter 2mdr bare fordi det er en ny dille!

Anmeld

8. marts 2013

Lusi

B&J skriver:

jeg gik i chok da jeg så dette link, måske er det bare mig men det er sku da skrækkeligt.

Til en skildpade, jamen der er nok ilt og næring til 2mdr, også der efter må man købe en ny

Så det på facebook for et halvt år siden og har tænkt på det mange gange lige siden

De er jo syge i hoved og skulle bare have lov til selv, at blive kvalt langsomt!!!

Anmeld

8. marts 2013

MorDk

Ja det er jeg også, det er små babydyr og de skal sku da ikke miste livet efter 2mdr bare fordi det er en ny dille!

Fatter det ikke! Og så derfor jeg er tilbageholdende med at rejse til KINA. Har slet ikke lyst selvom mange sys det er spændende.

JaJa ved godt mange ting bliver produceret i Kina. Men derfor køber jeg det alligevel. Men tænker da tit over det ....

Anmeld

8. marts 2013

B&J

Lusi skriver:

Så det på facebook for et halvt år siden og har tænkt på det mange gange lige siden

De er jo syge i hoved og skulle bare have lov til selv, at blive kvalt langsomt!!!

ja de skulle virkelig føle hvordan det er, jeg bliver så ked af det når man ser sådan noget, så får jeg den følelse jeg gerne ville have dem alle sammen bare for at rede dem også håbe jeg kunne finde dem nogle gode hjem

Anmeld

8. marts 2013

Noneother

Det der er desværre "old news" -og jeg falder jævnligt over værre historier derfra.

Kina er desværre bare så stærke at der ikke er nogen statsledere der tør at gå imod dem. -Derfor kan de fortsætte med at være fuldstændig ligeglade med alle der ikke lige sidder på magten. Både dyr og mennesker.

Jeg kan simpelthen ikke døje den mentalitet de har, og jeg ville ikke støtte dem, hvis jeg på nogen måde kunne undgå det, men ALT ligefra legetøj til elektronik er jo bare "made in china" 

Anmeld

8. marts 2013

B&J

MorDk skriver:

Fatter det ikke! Og så derfor jeg er tilbageholdende med at rejse til KINA. Har slet ikke lyst selvom mange sys det er spændende.

JaJa ved godt mange ting bliver produceret i Kina. Men derfor køber jeg det alligevel. Men tænker da tit over det ....

jeg har det lige som dig, når jeg ser tinge kommer fra kina bliver jeg lidt umm inden i men ja ellers ender det jo med jeg ingen ting har for det er jo der det meste kommer fra...

jeg har altid drømt om at komme til kina men ja jeg tror også jeg ville blive ked af det hvis jeg kom der ned

Anmeld

8. marts 2013

2721

Der blev jeg så lige fysisk dårlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.