Ang. børn med til bryllup? Råd søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.488 visninger
21 svar
5 synes godt om
7. marts 2013

Anonym trådstarter

Vi skal holde bryllup til sommer, og i den forbindelse har vi snakket om, at der ikke skal være børn med, eller dvs. nogen børn....

Hvis omgangskredsen tager alle deres børn med, bliver vi 16 børn i alt + 50 voksne..

Men vi har jo selv et barn på 3 år, som vi ingen mulighed har for at få passet den dag, og vil vi heller ikke, da han selvfølgelig skal være en del af festen... eller??
hvis vi skriver børnefri fest - gælder det så også vores egen, eller har folk forståelse for at vi har vores med?

og så er der det at der er nogle nybagte mødre iblandt til den tid.. og jeg vil selvfølgelig ikke bede dem om at lade de små blive hjemme.. det føler jeg er lidt noget andet...
Men kunne godt forestille mig, det kunne blive lidt kaotisk med 16 børn under 5 år... til et bryllup...

hvad gør jeg lige??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

LR85

Hvis i holder reception, synes jeg at alle børn er inviterede og om aftenen er det uden børn. Også ens egne børn. 

Hvordan vil du lægge dit barn til at sove under dit eget bryllup midt i maden og talerne? 

og hvem passer/ser efter barnet resten af aftenen. 

Jeg ville helt klart spørge en kommega/børnehavepædagog/nabo om de ville hjælpe. 

Hvisi ikke holder reception, ville jeg invitere unden børn og så jeres eget og måske de aller nærmeste bare var med i kirken og lidt bagefter, men ikke under middagen

Anmeld

7. marts 2013

morethanperfect

LR85 skriver:

Hvis i holder reception, synes jeg at alle børn er inviterede og om aftenen er det uden børn. Også ens egne børn. 

Hvordan vil du lægge dit barn til at sove under dit eget bryllup midt i maden og talerne? 

Jeg ville helt klart spørge en kommega/børnehavepædagog/nabo om de ville hjælpe. 

Hvisi ikke holder reception, ville jeg invitere unden børn og så jeres eget og måske de aller nærmeste bare var med i kirken og lidt bagefter, men ikke under middagen

Jeg havde også i tankerne , at vores nabo eller dp mor skulle  ha ungerne natten over på vores bryllups dag .. 
Så kan de bive hentet om aftenen , så vi kan få vores bryllups nat

Anmeld

7. marts 2013

Nemesis

vores nabo hentede min søn til mit første bryllup...2 gang var om dagen så ingen vild fest :-)

Anmeld

7. marts 2013

Morgensol

Vores børn bar med i kirken. Efter kirken blev de kørt hjem til os hvor der var en pædagog fra deres vuggestue som skulle passe dem.

Der var kun 1 barn med til festen og det var en baby der stadig blev ammet. det fungerede super fint for os..

Anmeld

7. marts 2013

Lotus86

Vi var til bryllup/barnedåb da vores søn var 1 måned gammel, det var et 'uden-børn-bryllup' foruden vores (da han blev ammet og var så lille) og så deres egne to børn, og synes på ingen måde at det var mærkeligt at deres egne var med, når ikke andre var inviteret, det jo deres store aften.

Vi skal giftes til næste år, og vi har tænkt os at spørge pædagogen i vuggestuen om hun vil passe vores søn.

Anmeld

7. marts 2013

Kløver

Vores søn, var som det eneste barn med til vores bryllup, og havde sat grænsen, til børn som ikke var konfirmeret. Havde vi kendt nogle med spædbørn, havde vi nok sagt ammebørn, som ikke kan blive passet og er så små, måtte komme med, men skal jo være op til jer st beslutte

Vores dreng sov i barnevognen om aftenen, synes det er helt ok at sige brylluppet er børnefrit, på nær ens egne børn, som kan være svære at passe

Anmeld

8. marts 2013

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Vi holder ikke reception, kirken starter kl. 15.30, og festen starter kl. 18.30

Han vil få lov at hygge sig så længe han kan, og så håber jeg på der er et rum han kan sove i...

Har desværre ingen der kan passe ham..

Anmeld

8. marts 2013

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Jeg havde også i tankerne , at vores nabo eller dp mor skulle  ha ungerne natten over på vores bryllups dag .. 
Så kan de bive hentet om aftenen , så vi kan få vores bryllups nat

Han går i Børnehave til den tid, og tror ikke jeg skal spørge dem

Desuden vil jeg jo gerne have han er en del af dagen, og her hvor jeg bor og op til hvor bryluppet skal holdes er der en times kørsel :/

Anmeld

8. marts 2013

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

vores nabo hentede min søn til mit første bryllup...2 gang var om dagen så ingen vild fest :-)

Dejligt med en god nabo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.